Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP / 2x Zendure 3000 Mix AC+ (16kWh)
Wil je dat je álle fans apart kunt regelen? Anders zou je nl. een Scythe Kaze Server kunnen over wegen (daar kan het display wel uit) met een 3-pins splitter.
scythe heeft 2 controllers voor 6 fans, zalman heeft een controller voor 6 fans....
ja, daag.
Het maakt mij niet uit of alle fans apart te regelen moeten zijn. Ik ga eens op zoek bij Azerty of ze zo'n 3 pins slitter hebben. Maar dit werkt gewoon zonder problemen?Kaas-Tosti schreef op zondag 06 juni 2010 @ 19:54:
Wil je dat je álle fans apart kunt regelen? Anders zou je nl. een Scythe Kaze Server kunnen over wegen (daar kan het display wel uit) met een 3-pins splitter.
Edit: Damn... Wel 68 cent
Klopt, dat zijn waarschijnlijk de controllers die in mijn startpost staan.....Remmes_NT schreef op zondag 06 juni 2010 @ 19:55:
scythe heeft 2 controllers voor 6 fans, zalman heeft een controller voor 6 fans....
[ Voor 9% gewijzigd door Stefanovic45 op 06-06-2010 20:05 ]
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP / 2x Zendure 3000 Mix AC+ (16kWh)
splitter werkt mits de fan controller het aankan, scythe server neme lijkt mij dan + die splitter(s)StefanvanGelder schreef op zondag 06 juni 2010 @ 20:03:
[...]
Het maakt mij niet uit of alle fans apart te regelen moeten zijn. Ik ga eens op zoek bij Azerty of ze zo'n 3 pins slitter hebben. Maar dit werkt gewoon zonder problemen?
Edit: Damn... Wel 68 centIs er geen goedkopere oplossing?
[...]
Klopt, dat zijn waarschijnlijk de controllers die in mijn startpost staan.....
ja, daag.
Waarom is het touchscreen teveel van het goede? Ik heb zelf de Sentry 2 in twee PC's zitten en ik ga 'm ook in de nieuwe behuizing van m'n vader's PC zetten. Heerlijk dingetje en is niet duur ook. En dat touchscreen vind ik zelf juist wel handig, van die draaiknoppen steken weer zo lelijk uit.StefanvanGelder schreef op zondag 06 juni 2010 @ 19:47:
[..]
NZXT Sentry 2
Display is oke, maar touch is teveel van het goede...
Ik zit niet recht achter mijn kast, dus als ik dan vanaf mijn stoel even de fans zachter wil zetten omdat ik ga leren moet ik een beetje recht voor de kast gaan zitten om te kijken waar ik moet drukken. Bij knoppen kan ik ze gewoon allemaal graaien en uit draaien
Pagina: 1