Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gister heb ik een HTC HD2. Aangemeld voor vodafone live internet.
Alles werkt prima. mms, email, internet, youtube. Het enige probleem is dat ik niet kan twitteren.
Hij geeft de volgende melding als ik mijn naam en wachtwoord in toets. Verbindingsfout tijdens aanmelden.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op dit forum. :)

Wat heb je zelf zoal onderzocht en geprobeerd?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Dat komt door de proxy die je bij vodafone gebruikt,
ga naar start-> instellingen->menu->meer->verbindingen->verbindingen->bestaande verbindingen beheren->tab Proxyinstellingen en vink "dit netwerk maakt gebruik van een proxyserver" uit.

het enigste nadeel is dat je niet op de vodafone live site kan, tenzij je de proxy server weer aan zet.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:30
Ik zou het even afwachten want Twitter lijkt vandaag niet zo lekker te werken. Hier ook problemen met desktopclient. Aan Vodafone ligt het in ieder geval niet want normaal gesproken heb ik er geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Ascathon schreef op zondag 06 juni 2010 @ 18:49:
Ik zou het even afwachten want Twitter lijkt vandaag niet zo lekker te werken. Hier ook problemen met desktopclient. Aan Vodafone ligt het in ieder geval niet want normaal gesproken heb ik er geen problemen mee.
Ik heb de hele dag geen problemen met twitter op mijn hd2 met vodafone, maar voor de zekerheid nog een keer getest, met proxy aan geen twitter, proxy uit wel twitter.

Probeer het maar, als het niet werk weet ik het ook niet.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankje!!! Hij doet het!!!
Pagina: 1