Mac Mini en Touch screen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand een oplossing voor een Mac Mini in combinatie met een circa 20" breedbeeld multi touch scherm, hdmi/usb.

Ik wil namelijk in een keuken een Mac Mini gebruiken maar met een centraal geplaatst scherm met hierop allerlei handige gadgets, zoals recepten, muziek, NOS, uitzending gemist, het weer etc.

Als iemand ideeen met software en/of ervaring heeft met touch screen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkiskaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:08
Welke schermen met touchscreens doel je op? Types/merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 13:35
iPad? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel een touch screen die ik aan de muur kan hangen op een centrale plek in de keuken. Merk/type ken ik dus niet, ik weet uberhaupt niet of de Mac dit wel ondersteunt. Op YouTube zie ik wel wat voorbeelden van 7" met Mac OS X, maar ik zoek een normaal scherm, ca 20" die ik mooi kan integreren op een muur (bijvoorbeeld door een mooie rvs lijst omheen te doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 19:41

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

En waarom een mac mini? Heb je die nog liggen of is een andere pc ook goed.
En als het OS je niet uit maakt dan kun je natuurlijk ookvia bootcamp windows 7 instaleren welke prima ondersteuning heeft voor multitouch screens.

Wat heb je zelf al gevonden aan schermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
Hier staan mooie en kwalitatief goede schermen bij:

http://www.eizoshop.nl/Ca...tType=categoryr&catID=403

Je kunt ze mooi inbouwen, en het zal ongetwijfeld werkend te krijgen zijn op een Mac Mini. Prijzen vallen me eerlijk gezegd mee.

[ Voor 17% gewijzigd door mcdronkz op 06-06-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zelf voor een Elo gaan.. Deze zijn heel robuust.. Ik zou wel nog even kijken naar een goeie video splitser aangezien een Mac-mini maar een MINI-DVI port heeft..! Ik hoop dat je hier wat aan hebt... :) Link/...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De MacMini heb ik niet nog liggen, maar de interface is het mooist en niet al te technisch.

Ik heb contact met Eizoshop gehad, maar die heeft geen enkele ervaring met Mac. Wel met PC. De Eilo zie ik niet of het voor Mac geschikt is.

Ik zoek al een tijdje maar er lijkt heel weinig ervaring te zijn met touch screens, zo lijkt wel. En dat is jammer, want voor de keuken zou dit ideaal zijn...

Wellicht iemand die toch een goede combi in de praktijk heeft draaien? Wie heeft er echt ervaring?

Win 7 valt niet af, maar ik ben sceptisch... De Acer en HP modellen zijn niet echt mooi in de muur integreerbaar. Het zijn toch meer van die tafel computers.
Pagina: 1