Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegurBellej
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-06 19:55
Goedemiddag Tweakers,

Ik weet niet of dit het juiste topic ervoor is, zo niet dan bij deze mijn excuses!
Waarschijnlijk ga ik binnenkort op een stage naar het buitenland, en om de kosten een beetje te dekken wil ik mijn PC gaan verkopen. Met dit geld wil ik dan een laptop/netbook + externe HDD gaan halen, en deels uiteraard gebruiken om daar rond te komen.

Maar voordat ik de keuze maak om hem te verkopen ben ik benieuwd wat het ongeveer kan gaan opleveren.
Systeem is vorig jaar (mei) gekocht, en zelf geassembleerd, nieuw waarde aan losse onderdelen was destijds zo'n € 1750,-. De bonnen zijn voor een groot deel aanwezig, zou even exact moeten uitzoeken.

Mijn systeem:

Kast: Antec P182
Voeding: Nexus RX-8500 850w semi modulair (mobo = sleeved, rest = modulair)
Moederbord: Asus P6T
Processor: Intel Core i7 920 2,67 Ghz - Overclocked
Processorkoeler: Scythe Mugen 2
Geheugen: 6GB (3x 2) OCZ PC12800 - 1600mhz - CL7
Hardeschijf: 1TB Samsung Spinpoint F1 HD103UJ
Drives: 2x DVD Brander: Sony NEC Optiarc AD7200S
Grafische Kaart: 1GB XFX GTX 285 Black Edition
Monitor: 22inch Full HD LG w2261V-PF 2ms 1920x1080 HDMI/DVI/VGA

Info over de Overclock volgt nog..Hij draait momenteel een half jaar stabiel op 3,5 Ghz (zonder gekke instellingen of temperaturen), destijds ook getest met Prime95 en temparaturen gecontroleerd met CoreTemp / Realtemp.. maar kan uiteraard indien wenselijk gewoon uitgezet worden.

Eventueel + Toetsenbord (Enermax Aurora) + muis (Razer Copperhead Tempest Blue 2000dpi) + muismat (Steelseries 4D). Vanzelfsprekend dat alles werkend te zien is ;)

Welke waarde heeft het systeem momenteel volgens jullie, en wat kan het opleveren bij verkoop (geen losse onderdelen). Eigenlijk wil ik gewoon weten of het de moeite waard is om hem te verkopen.

Met vriendelijke groet !

[ Voor 2% gewijzigd door RegurBellej op 06-06-2010 15:39 . Reden: Aanvullende Info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAnotherDev
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:13
Ik denk dat je beter de vraag kan stellen in Het nieuwe 'hoeveel is dit nog waard' topic - deel 5 , omdat daar mensen zitten die pc en pc onderdelen taxeren en dus ervaring daarmee hebben.

net telaat

[ Voor 17% gewijzigd door JustAnotherDev op 06-06-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegurBellej
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-06 19:55
Excuses,, kan ik deze zelf verwijderen :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica