Toon posts:

Erm wazig?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij ons op de computerclub had een jongen een AMD 1 ghz. Naja leuk en aardig. Dus ik zeg tegen hem: Probeer dat kreng is wat op te krikken. Wij de mplier geprobeerd, ging dus niet. Hij was dus gelocked. (dacht misschien heeft ie een geunlockde, maar niet dus). Naja hij had een standaard coolertje erop en hij werd op 1 ghz 56 graden. Ik zei zet eerst de bus maar is op 110. Naja dat ging: 1100 mhz stabiel in windhoos. (3dmark enz). Toen zei ik: Waarom probeer je de 120 niet (ik d8 dat trekt ie nooit). Maar tot mijn grote verbazing boote ie zo op 1200 mhz en 3dmark ed ook alles stabiel.
En alles op default voltage. En temp werd 59 graden, wat ik ook al raar vond, want ik d8 dat ie dan veel meer warmte zou afgeven.

Hij heeft een asus mobotje, heeft hij just geluk gehad ofzo? Vind dit echt zeer vreemd.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
dus amd kan het wel, in combinatie met een a merk mobo en goed geheugen en hardware

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmm, klinkt inderdaad erg strange. Maar schijnbaar kan het dus wel. Je zou dan kunnen zeggen dat ie wel gelukt heeft gehad. I.c.m. goede hardware kan het dus...

Verwijderd

Topicstarter
Ja en voltage nog niet verhoogd. Hij ging zijn pc terug brengen omdat ie wat problemen had. Ik heb hem geadviseert om zijn cpu te houden enzo. Hij is eigenwijs en wilde sommige drivers en shit niet installen en dingen goedzette in bios. Hij zegt dat doet funprice maar. IIG houd ie dus die cpu.

Ik zat echt te kijken van EUHUhhhhhe :?

Dus denk dat die gek nog wel stuk hoger kan komen: Andere cooler en als ie nie stabiel loopt hoger het voltage opkrikken.