Goedemiddag,
Al enkele jaren heb ik een Nokia N73.
Echter na een paar jaar (3) begint ie aardig 'op' te raken.
De batterij is niet meer wat ie geweest was (logisch), toetsen doen het minder goed, en de dikte van het toestel irriteert mij steeds meer. Ook de beperkte MP3 speler (geen microsd slot) begint mij nu te irriteren.
Tijd voor een nieuw toestel dus.
Wat ik doe met een toestel is gewoon: bellen, smsen en muziek luisteren (via de speaker).
Niets bijzonders dus. Wi-fi zou mooi meegenomen zijn bij een nieuw toestel.
Ik heb even wat 'research' gedaan en kwam er achter dat ik geen smartphonetoestel ala 400 euro wil, maar gewoon een leuke en simpele touch telefoon wil.
Ik kwam uit op de LG Cookie KP500, opvolger GS290, Samsung Star S5230, Samsung S5560 Wifi.
Ik heb bewust Nokia eruit gelaten , na jaren wil ik toch wat nieuws proberen.
Nu blijkt het dat de Star alweer is opgevolgd door de Samsung Corby.
Alleen wat mij opvalt dat de 'nieuwere' toestellen ineens een camera hebben van 2MP ipv 3MP bij de voorgangers...
Wie kan mij helpen een keuze te maken?
Gewoon een simpel toestel met touchscreen functie, MP3 speler en camera.
Maximaal 150 euro.
Alvast bedankt
Al enkele jaren heb ik een Nokia N73.
Echter na een paar jaar (3) begint ie aardig 'op' te raken.
De batterij is niet meer wat ie geweest was (logisch), toetsen doen het minder goed, en de dikte van het toestel irriteert mij steeds meer. Ook de beperkte MP3 speler (geen microsd slot) begint mij nu te irriteren.
Tijd voor een nieuw toestel dus.
Wat ik doe met een toestel is gewoon: bellen, smsen en muziek luisteren (via de speaker).
Niets bijzonders dus. Wi-fi zou mooi meegenomen zijn bij een nieuw toestel.
Ik heb even wat 'research' gedaan en kwam er achter dat ik geen smartphonetoestel ala 400 euro wil, maar gewoon een leuke en simpele touch telefoon wil.
Ik kwam uit op de LG Cookie KP500, opvolger GS290, Samsung Star S5230, Samsung S5560 Wifi.
Ik heb bewust Nokia eruit gelaten , na jaren wil ik toch wat nieuws proberen.
Nu blijkt het dat de Star alweer is opgevolgd door de Samsung Corby.
Alleen wat mij opvalt dat de 'nieuwere' toestellen ineens een camera hebben van 2MP ipv 3MP bij de voorgangers...
Wie kan mij helpen een keuze te maken?
Gewoon een simpel toestel met touchscreen functie, MP3 speler en camera.
Maximaal 150 euro.
Alvast bedankt