Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[V&A]Dubbele biedingen

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hey :) ,

Bij twee advertenties van mij (zowel de D500, die nu verkocht is) als nu de Star V&A aangeboden: Samsung Star S5230 Zwart komen dubbele biedingen voor in de V&A veiling. Bug of?

De meeste mensen deugen!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Kan je misschien iets duidelijker omschrijven wat je precies bedoelt met dubbele biedingen? De 4 biedingen die nu in beeld staan zien er in elk geval gewoon normaal uit volgens mij?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Er staat dan door 2 unieke users bijvoorbeeld €15,50 geboden. Eentje staat er dan wel boven de andere, maar ze bieden exact hetzelfde bedrag. Auto-bieding botje dat een beetje jeukt misschien?

De meeste mensen deugen!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:16

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dit is bij ons bekend. Het komt gelukkig zeer sporadisch voor en er ligt een verzoek bij de ontwikkelaars om dit te verhelpen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ok, ik had al wel het vermoeden dat je dat bedoelde, maar helaas kan ik niet verder terugkijken dan de 4 biedingen die getoond worden bij de advertentie.

Ik verplaats dit topic even naar Lieve Devvers, zodat een van de devvers even kan kijken of hier inderdaad sprake is van een probleem :)

* Orion84 heeft blijkbaar iets gemist :P

[ Voor 9% gewijzigd door Orion84 op 07-06-2010 10:49 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Zoals Microkid al zegt, dit probleem is bekend en er zal naar gekeken worden door de verantwoordelijke devvers, dank voor de melding :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.