Parent control

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikvanhoutert
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-05 17:10
Helaas ben ik via een vriendinnetje van mijn dochter er achter gekomen dat er iets erg vreemds/vervelend aan de hand is. Nu werkte we al enige tijd met een parentcontrol, maar nu zou ik graag een software applicatie willen die bijvoorbeeld een keylogger weergeeft. Dus zodat we met bewijs materiaal kunnen komen. Nu zoek ik dus een programma die toetsaanslagen op de macbook opslaat. Is dit legaal, en weet iemand hier software voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:31

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Gewoon met haar er over praten is beter. Als je met "bewijsmateriaal" aan komt zetten maak je het imho alleen maar erger.

Als je dan toch door wil gaan: je kan op zoek naar chatlogs en kijken of je d'r mailbox in kan komen omdat die wellicht op 'automatisch inloggen' of iets dergelijks staat. Maar zoals ik al zei: dit is niet verstandig. Het is jouw kind, jouw keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:10

Hoite

Goed verhaal

Bij de eerste hit op google kom ik hier uit.

Toon een beetje meer inzet en laat zien dat je al wat gezocht hebt, anders ben ik bang dat hier heel snel een slot op staat, zie de FAQ.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoite op 06-06-2010 13:13 ]

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
Beetje googlen kost niet zoveel tijd...

anywho:

http://www.blazingtools.com/mac_keylogger.html

JA het werkt
NEE ik zou het niet gebruiken maar gewoon een gesprek met je dochter houden.

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:20
erikvanhoutert, we verwachten op GoT wel wat eigen inzet als je een topic opent. Daarbij verwachten we bij zo'n softwarerequest dat je zelf al hebt gezocht en dat ook aangeeft in je startpost. Dat is nog afgezien van het onderwerp van het topic. Zie voor meer info: ASD Beleid.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.