Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• triplecore
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05:42
Hallo mede tweakers,
Ik ben sinds kort in het bezit van een x10 ( 2 dagen ), wat een pracht telefoon.
Maar goed, nu mijn vraag: er zit constant een ''r'' logo rechts bovenin, volgens mij staat dit voor roaming maar dat kan niet want die functie hbe ik uitgeschakeld.
Weet iemand wat het is en hoe het weg kan?

Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/9373/roaming.jpg

Verwijderd

Roaming, je gebruikt waarschijnlijk het Telfort netwerk.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2010 10:29 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 21:15
Je hebt roaming data waarschijnlijk uitgeschakeld, dat 'ie verbinding maakt met internet als je in het buitenland bent. Maar dat wil niet zeggen dat je héél roaming uit hebt gezet, want dan zou je in het buitenland ook niet meer kunnen bellen of smsen ;)

The devil is in the details.

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

↓ volgende bericht hieronder ↓

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je al gegoogled? Ik mis wat eigen inzet in je topicstart.

• triplecore
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05:42
@Mexel
Ja dat had ik al gedaan.

@RoD
Ja ik had al gegoogled, enigste wat ik had gevonden was 1 pagina in het engels waar het meer ging om Roms dan om het roamen. Kan zijn dat ik niet goeie keywords heb in getyped.

Maar ik zal even kijken of het aan het Telfort netwerk ligt, iig bedankt.

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11 10:10
triplecore schreef op zondag 06 juni 2010 @ 11:12:
@Mexel
Ja dat had ik al gedaan.

@RoD
Ja ik had al gegoogled, enigste wat ik had gevonden was 1 pagina in het engels waar het meer ging om Roms dan om het roamen. Kan zijn dat ik niet goeie keywords heb in getyped.

Maar ik zal even kijken of het aan het Telfort netwerk ligt, iig bedankt.
het ligt sowieso aan Telfort.. telfort geeft op android toestellen altijd roaming aan.

android since G1.

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-11 11:39
coredalae schreef op zondag 06 juni 2010 @ 23:42:
[...]

het ligt sowieso aan Telfort.. telfort geeft op android toestellen altijd roaming aan.
Correctie, telfort geeft op nagenoeg elke telefoon een symbooltje wat roaming aanduid aan. Dit komt omdat telfort een dochteronderneming van KPN is en je abo dus loopt via telfort, maar je de zendmasten van kpn gebruikt ;)

Het klopt dus dat je een R ziet staan, die kan je ook niet weghalen, alleen als je een andere provider neemt.

één is geen, twee is één

Verwijderd

Dit soort vragen konden ook gewoon in de sony ericsson X10 topic gepost worden. Was wel zo netjes geweest...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2010 02:31 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 02:28:
Dit soort vragen konden ook gewoon in de sony ericsson X10 topic gepost worden. Was wel zo netjes geweest...
Voortaan mag je daarvoor wel even een TR aanmaken :> Maar in ieder geval zien we liever dat voor specifieke problemen een apart topic geopend wordt, ipv alles in een groot topic te dumpen ;)
Pagina: 1