Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
wat bedoel je met snel benaderen??? en preformance inschatting??
ik bel zelf in met een modem. Als ik een severbenader die bij een provider draait dan haalt hij de sites nog redelijk snel op.
Ik wil een NT server gaan opzetten aan een kabel of adsl verbinding, nu zoek ik een aantal url's die gehost worden op NT machines zodat ik daar eens even heen kan surfen om te zien of die sites ook een beetje vlot in beeld komen.
Ik wil een NT server gaan opzetten aan een kabel of adsl verbinding, nu zoek ik een aantal url's die gehost worden op NT machines zodat ik daar eens even heen kan surfen om te zien of die sites ook een beetje vlot in beeld komen.
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
ligt gewoon aan je upload snelheid... als je upload met 1k vergroot wordt is dat nog beter te merken dan het verschil tussen winNT, 2k, of linux
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Uhm dat ligt niet aan NT, maar puur aan de verbinding waarop de server is aangesloten en de machine waaruit hij bestaat.
Een Quad Xeon met 2 gig ram op een 1 gigabit aansluiting (ik schreeuw maar wat
) die is wel snel te 'benaderen' ja
Een Quad Xeon met 2 gig ram op een 1 gigabit aansluiting (ik schreeuw maar wat
213.51.79.26
Is redelijk rap te benaderen, draait op win2k server met IIS 5
's kijken wanneer de dos atck gaat beginnen
Is redelijk rap te benaderen, draait op win2k server met IIS 5
's kijken wanneer de dos atck gaat beginnen
edit:
te rap gereageerd, er stond Xwin
te rap gereageerd, er stond Xwin
Alaaf, waar zijn die smurfen!?!
Verwijderd
http://i.am/steeg
verbinding is slownera, maar dat mag de pret niet drukken. Win 2k advanced server
op een amd k6 2 266 met 192 mb geheugen
verbinding is slownera, maar dat mag de pret niet drukken. Win 2k advanced server
servicez.org
p120 met 32 meg, en zeg nou niet dat 't traag is
www.krezipweb.com ook.
Wel linux, maar upload is capped, dus 't maakt toch niet uit of je een NT of linux server hebt, kwa reactie is linux hooguit wat sneller.. op 't grote werk merk je het wel duidelijk
(zeurpieten: mijn dedicated server is over 4 dagen af
)
p120 met 32 meg, en zeg nou niet dat 't traag is
Wel linux, maar upload is capped, dus 't maakt toch niet uit of je een NT of linux server hebt, kwa reactie is linux hooguit wat sneller.. op 't grote werk merk je het wel duidelijk
(zeurpieten: mijn dedicated server is over 4 dagen af
kan bijv. essent je hiervoor van de kabel af trappen?
Want het mag zeer zeker niet !!
Dit lijkt mij wel wat, de snelheden zijn voor gewone pagina's snel zat.
Want het mag zeer zeker niet !!
Dit lijkt mij wel wat, de snelheden zijn voor gewone pagina's snel zat.
Verwijderd
ik neem aan dat essent je hier zeker wel voor van de kabel kan aftrappen, zoal jij het lekker genuanceerd uitdrukt. jij doet immers iets dat in de algemene voorwaarden wordt beschreven als 'niet toegestaan'.
of essent ook echt over gaat tot actie is een tweede. normaal zullen ze het wel door de vingers zien, maar als je het qua dataverkeer echt te bond maakt krijg je dat wel te horen denk ik (met alle ongein vandien, als je doorgaat)
of essent ook echt over gaat tot actie is een tweede. normaal zullen ze het wel door de vingers zien, maar als je het qua dataverkeer echt te bond maakt krijg je dat wel te horen denk ik (met alle ongein vandien, als je doorgaat)
http://xperience.dhs.org/
P133,32mb, WinNT4+SP6
AMP-Combo draaiende..
Jammer genoeg 128kbit upstream
TJek maar...
P133,32mb, WinNT4+SP6
AMP-Combo draaiende..
Jammer genoeg 128kbit upstream
TJek maar...
Pagina: 1