Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
nooit problemen mee gehad
[img]http://foto.julesbastin.nl/pictures/care%20package.png[/img]
Ja dat doe ik vaak ook wel maar ik vind het zo idioot dat bv. 3x klikken niet gewoon 3 pagina's terug is.gambieter schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 18:25:
Meestal helpt het om de Back-button als menu uit te klappen, of een paar keer snel p Back te drukken. Of inderdaad een andere browser gebruiken. Verder geef je veel te weinig informatie om dit topic echt nuttig te maken.
Wat voor meer informatie heb je nodig dan?, Omschrijving van het probleem lijkt mij duidelijk.
Ik zoek een oplossing voor dit in Internet Explorer, FireFox gebruiken is het probleem ontwijken.
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 05-06-2010 18:44 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is de onnodige handeling die ook niet altijd werkt, ook omdat vaak ook de Back-Space gebruik.SinergyX schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 18:42:
Het pijltje naast < en > aanklikken, dan uit de lijst de vorige pagina pakken.
nee kan standaard in firefoxwebinn schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 18:26:
firefox + JS uitschakelen (heb je een plugin voor)
How are you doing?
Voorbeelden van websites, je instellingen qua beveiliging, Windows versie, updates, instellingen IE8, gebeurt het ook met IE7 (volgens mijn herinnering wel), etc. Is er uberhaupt een oplossing, wat heb je al geprobeerd, waar heb je op gezocht, etc. Nu dump je je vraagje gewoon hier.crack_en_hack schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 18:39:
Wat voor meer informatie heb je nodig dan?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tools -> Internet Options -> Security -> Custom Level... -> bij 'Scripting', kies 'Disable' voor 'Active Scripting'. IE opnieuw opstarten en 't is opgelost.
[ Voor 3% gewijzigd door Fred-Erik op 05-06-2010 18:58 ]
Twee keer snel achter elkaar backspacen.crack_en_hack schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 18:45:
[...]
Dat is de onnodige handeling die ook niet altijd werkt, ook omdat vaak ook de Back-Space gebruik.
The devil is in the details.
Kijk hier heb ik wat aanFred-Erik schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 18:56:
Het is vrij onvermijdelijk, dat krijg je nu eenmaal van Javascript-websites (ook in andere browsers). Je kan Javascript wel uitzetten, maar dan mis je weer functionaliteit. Als je dit niet erg vind, zo zet je Javascript uit:
Tools -> Internet Options -> Security -> Custom Level... -> bij 'Scripting', kies 'Disable'. IE opnieuw opstarten en 't is opgelost.
Is er niet ergens een plug-in ofzoiets voor om alleen dit probleem te over-rulen.
Zover ik weet niet. Websitebouwers proberen vaak rekening met het probleem te houden, maar soms is het onvermijdelijk als je bepaalde Javascript-dingen gebruikt. Of ze zijn gewoon lui, of irritant.crack_en_hack schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 18:59:
[...]
Kijk hier heb ik wat aan, ik zal dit eens proberen en kijken of ik tegen andere functionaliteits problemen aanloop.
Is er niet ergens een plug-in ofzoiets voor om alleen dit probleem te over-rulen.
Dat is het vaak genoeg wel, maar als jij op een pagina komt die je direct weer redirect moet je inderdaad 2 keer drukken, maar dat zul je in elke browser hebben. Dat is gewoon om te zorgen dat op het moment dat je op een ongeldige link terecht komt je naar de juiste wordt gestuurd, dit is dan een nadeel.crack_en_hack schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 18:39:
[...]
Ja dat doe ik vaak ook wel maar ik vind het zo idioot dat bv. 3x klikken niet gewoon 3 pagina's terug is.
En ja, je kunt JS uitzetten, maar dat is imho niet echt prettig werken, scripts worden vaak zat nuttig toegepast. En voor die ene keer zou ik echt niet zo omslachtig doen zoals Fred-Erik zegt. Druk op F12 en klik daar even op de disable -> script optie. Dan kun je het ook zo weer aanzetten.
Er zijn een ongelooflijk grote hoop websites die het wel degelijk nodig hebben. Eigenlijk zou je moeten weten welk element in de javascript van de pagina dat gedrag veroorzaakt, om exact dat gedeelte met een simpele handeling uit te kunnen schakelen.crack_en_hack schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 18:59:
[...]
Kijk hier heb ik wat aan, ik zal dit eens proberen en kijken of ik tegen andere functionaliteits problemen aanloop.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Oké, maar dan kun je net zo goed op het pijltje naast de Back-knop drukken en dan een paar pagina's terug kiezen. Ik geef je wel gelijk, Javascript uitzetten is niet handig, maar de beste oplossing is denk ik gewoon ermee leven. Of iemand hier moet verstand hebben van Javascript en met een userscript dat stukje JS overrulen zoals Petervanakelyen zegt, maar ik kan niks vinden op userscripts.org, dus ik vraag me af of het mogelijk is.Terw_Dan schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 19:22:
[...]
Dat is het vaak genoeg wel, maar als jij op een pagina komt die je direct weer redirect moet je inderdaad 2 keer drukken, maar dat zul je in elke browser hebben. Dat is gewoon om te zorgen dat op het moment dat je op een ongeldige link terecht komt je naar de juiste wordt gestuurd, dit is dan een nadeel.
En ja, je kunt JS uitzetten, maar dat is imho niet echt prettig werken, scripts worden vaak zat nuttig toegepast. En voor die ene keer zou ik echt niet zo omslachtig doen zoals Fred-Erik zegt. Druk op F12 en klik daar even op de disable -> script optie. Dan kun je het ook zo weer aanzetten.