Ik heb twee domeinnamen welke doorlinken naar een directory op mijn eigen website.
Deze wil ik beide naar een goedkopere hostingprovider overzetten, maar ik ben even de weg kwijt.
Er is zoveel aanbod dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Tot nu toe lijkt hostnet mij een goede keus. Alleen moet je bij hun het complete contractbedrag in 1 keer betalen, wat inhoud als je 5 jaar neemt + foward dan ben je 105 euro kwijt. Ik betaal nu ongeveer 55 euro voor de twee namen + foward per jaar, dus ja het is goedkoper.
Verder zitten er veel mallefiede bedrijfjes tussen, dus kan iemand ervaring met een bepaalde hostingprovider met mij delen?
Kortom, het moet dus goedkoop en goed.
Het mag ook bij een buitenlandse hostingprovider.
Ik hoef er geen webspace bij, die heb ik al bij mijn eigen domein.
Deze wil ik beide naar een goedkopere hostingprovider overzetten, maar ik ben even de weg kwijt.
Er is zoveel aanbod dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Tot nu toe lijkt hostnet mij een goede keus. Alleen moet je bij hun het complete contractbedrag in 1 keer betalen, wat inhoud als je 5 jaar neemt + foward dan ben je 105 euro kwijt. Ik betaal nu ongeveer 55 euro voor de twee namen + foward per jaar, dus ja het is goedkoper.
Verder zitten er veel mallefiede bedrijfjes tussen, dus kan iemand ervaring met een bepaalde hostingprovider met mij delen?
Kortom, het moet dus goedkoop en goed.
Het mag ook bij een buitenlandse hostingprovider.
Ik hoef er geen webspace bij, die heb ik al bij mijn eigen domein.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.