Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PDF 100x Downloaden vanaf verschillende IP's.

Pagina: 1
Acties:
  • 474 views

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-11 19:16
Goedemiddag,

Een klant van mij wilt dat een PDF document 100x word gedownload vanaf verschillende IP's. Dit om de "downloadcounter" omhoog te krijgen. Het moeten unieke IP's zijn anders word het niet geregistreerd.

Nu ben ik al enkele tijd opzoek naar Google maar waarop moet ik zoeken? Nu weet ik dat zoiets met een Proxy kan, maar dat zou:
- Teveel tijd kosten om handmatig te doen.
- Ontzettend veel zoekwerk naar proxy's.

Heeft iemand hier goede zoektermen en of suggesties voor?

Dankuwel :)

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:30

Onbekend

...

Waarom wil hij een downloadcounter omhoog krijgen?
Het is niet voor niets dat zoiets per verschillend ip-adres wordt geteld.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• ThinClientQ
Onbekend schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 15:48:
Waarom wil hij een downloadcounter omhoog krijgen?
Het is niet voor niets dat zoiets per verschillend ip-adres wordt geteld.
Ik vond het zelf ook een rare vraag, maar een kennis vroeg het weer aan hem dus hij kon het niet zo goed uitleggen. Tevens zijn dat niet mijn zaken, dus probeer ik hem gewoon zo goed mogelijk te adviseren. :)

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:30

Onbekend

...

Als je het per sé wilt downloaden is er geen andere mogelijkheid dan proxies te gebruiken.

Maar is een update statement in de database niet beter? Nu wil je allemaal onzinnig dataverkeer genereren.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

2 opties:
1. botnet
2. de inhoud van het document veel interessanter maken zodat men het ook inderdaad echt leest.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• ThinClientQ
PipoDeClown schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 16:14:
2 opties:
1. botnet
2. de inhoud van het document veel interessanter maken zodat men het ook inderdaad echt leest.
Op de term botnet kan ik heel wat vinden :) Zijn er ook legale aanbieders die zoiets doen?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:14

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Nee, daar zijn niet echt legale aanbieders voor.

Overigens worden acties als deze (aka: fraude) niet bijzonder goed gewaardeerd als ze uitkomen, en heb je een hele grote kans dat ze die hele pdf in een keer weggooien en/of je account/relatie beeindigen.

Als we niet meer info krijgen, kunnen we je nu niet verder helpen. Want we gaaan je niet met fraude helpen. Als het voor een test is (om te zien of de counter wel werkt bv) dan is dat wel makkkelijker te doen en heb je geen 100'den ip's nodig.

[ Voor 13% gewijzigd door Kees op 05-06-2010 16:28 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Zoals hierboven gemeld, de manier waarop je het topic opent en de summiere informatie die je erover geeft, past niet in het beleid van GoT.

Er zijn ook weinig zinnige redenen te bedenken waarom je dit zou willen doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.