Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature Forum] Topic navigatie aan zijkanten van forum

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Devvers,

Als je het aantal berichten in 1 topic op heel hoog hebt staan en dus een lange lijst aan berichten hebt, dan vind ik persoonlijk de navigatie van het topic op de verkeerde plekken zitten.

Voor navigatie door het topic ben je afhankelijk van boven en onder het topic, maar ik heb ook heel vaak dat ik midden in het topic denk ik (door een verwijzing van iemand of een ander verhaal) dat ik dan even een topic-pagina terug wil of juist vooruit.

Is het niet mogelijk om met een transparante overlay een pagina-terug en pagina-vooruit pijltjes te maken aan de zijkanten van het forum, die ook automatisch weer verdwijnen? Misschien in combi met een bepaalde paginanummer selectie?

Het hoeft in principe niet eens zo ontzettend fancy, maar de navigatie door topics zit in mijn optiek soms op een niet perfecte plek.

Ik was benieuwd of meer Tweakers daar zo overdenken?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:19

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Is op End of Home drukken niet veel makkelijker? Heb je ook direct pagina navigatie in beeld. :?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

^^ Of gewoon het aantal replies per pagina aanpassen ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.