Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder
De TDP is vaak gelijk voor een hele reeks van processoren, maar toch verbruiken ze niet allemaal hetzelfde. Het is eigenlijk alleen maar een richtlijn waaraan de koeling van de processor moet voldoen. Vandaar dat het ook voor "Thermal Design Power" staat 
Het kan dus goed zijn dat de C3 stepping zuiniger is dan een gelijkgeklokte C2.
Het kan dus goed zijn dat de C3 stepping zuiniger is dan een gelijkgeklokte C2.
Kan inderdaad goed zijn, al is het meestal niet totaal schokkend. 5w? Maar ja, misschien krijg je er veel betere kans op unlocking voor terug. Google eens zou ik zeggen
Een nieuwe stepping is meestal op vrijwel alle punten verbeterd ten opzichte van de oude. Dus qua overclock, unlock, temperatuur, alles eigenlijk. Qua overclocken kan het een behoorlijk verschil uitmaken welke stepping je hebt, maar aangezien je al aangeeft dat overclocken niet belangrijk voor je is zou ik voor de goedkoopste en/of leverbaarste gaan.
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Met een C3 is de kans op een succesvolle unlock idd veel groter, helaas gaat het hier om native dualcore's, valt dus weinig te unlocken.Jejking schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 01:45:
misschien krijg je er veel betere kans op unlocking voor terug.
C3 is ook iets zuiniger en klokt beter over, maar in principe zou ik gewoon de goedkoopste Athlon II X2 halen, verschil is maar erg klein met een e model en je undervolt het verschil ook zo weg.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
ok duidelijk
er schijnen van de 240e trouwens zowel c2 als c3 versies in omloop te zijn, maar dat wordt door de meeste shops niet als zodanig gemeld. zal het lot dus laten beslissen welke er uiteindelijk in mijn systeem terecht zal komen.
thanks!
er schijnen van de 240e trouwens zowel c2 als c3 versies in omloop te zijn, maar dat wordt door de meeste shops niet als zodanig gemeld. zal het lot dus laten beslissen welke er uiteindelijk in mijn systeem terecht zal komen.
thanks!
Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder
Ah, my bad. Was in de war met de Phenom X2's-The_Mask- schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 17:38:
[...]
Met een C3 is de kans op een succesvolle unlock idd veel groter, helaas gaat het hier om native dualcore's, valt dus weinig te unlocken.

Ga er maar vanuit dat hoe later je koopt, hoe groter de kans op een C3 isBetuweKees schreef op zondag 06 juni 2010 @ 23:09:
ok duidelijk
thanks!
Verwijderd
Mja, het maakt voor normaal gebruik inderdaad niet veel uit. De -e edities lopen standaard op een wat lager voltage. De meeste 245's kunnen ook op dit voltage lopen. Je koopt met een -e editie de beste chips uit de wafer, welke dus met minder voltage af kunnen dan de gemiddelde chip en ook een stukje verder overklokken! Voor het gebruik zou ik het dus niet doen, maar wellicht wel voor de overklokbaarheid ;-)
Nee ga er maar vanuit dat je een C2 koopt, heb nog geen Athlon II X2 C3 te koop gezien namelijk, zie zelfs nog steeds alleen maar C2's.Jejking schreef op maandag 07 juni 2010 @ 00:34:
Ga er maar vanuit dat hoe later je koopt, hoe groter de kans op een C3 is
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Als het 5w is en hij zit bijv. in een NAS die 24u per dag aanstaat bespaar je 12 euro per jaar bij 25cent per kwh(inclusief transport en belastingen enzo). Dan vind ik het nog wel waard.Jejking schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 01:45:
Kan inderdaad goed zijn, al is het meestal niet totaal schokkend. 5w? Maar ja, misschien krijg je er veel betere kans op unlocking voor terug. Google eens zou ik zeggen
Plus alle andere voordeeltjes, ik zou zeker ook een C3 pakken
Pagina: 1