Toon posts:

[27'' iMac] Core 2 Duo of i5?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben van plan een nieuwe iMac 27'' te kopen. Nu twijfel ik tussen de 3,06GHz Core 2 Duo en de i5.
Ik zal hem vooral gebruiken voor de standaard dingen (surfen, mailen, muziek luisteren), voor het gebruiken van Aperture 3 (i.c.m. mijn Canon EOS 1000D) en het spelen van Steam games in OSX (Orange Box) --> C2D of i5?

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-01 19:51
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:45:
Hallo, ik ben van plan een nieuwe iMac 27'' te kopen. Nu twijfel ik tussen de 3,06GHz Core 2 Duo en de i5.
Ik zal hem vooral gebruiken voor de standaard dingen (surfen, mailen, muziek luisteren), voor het gebruiken van Aperture 3 (i.c.m. mijn Canon EOS 1000D) en het spelen van Steam games in OSX (Orange Box) --> C2D of i5?
Het mooie aan de nieuwe 27" iMac is dat je m eventueel als extern scherm kan gebruiken, ik weet niet of dit een feature is die je aanspreekt ? zo niet voldoen ze allebei ruim aan jou eisen.

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Als je er ook mee wilt gamen raad ik je aan om voor de i5 te gaan, deze heeft tevens een betere grafische kaart wat wel handig is op die resolutie :)
joon schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:55:
[...]

Het mooie aan de nieuwe 27" iMac is dat je m eventueel als extern scherm kan gebruiken, ik weet niet of dit een feature is die je aanspreekt ? zo niet voldoen ze allebei ruim aan jou eisen.
ok?

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-02 13:15
Hallo JeBl,
Ik heb de I5 en ben zeer tevreden, maar voor games valt hij toch wat tegen ten opzichte van een echte game pc ;)
Ik gebruik daarom mijn xbox 360 voor gaming.
Mocht je toch een mac willen voor games, verwacht dan niet dat je alles op je native scherm resolutie met AA en AF vol aan nog fps krijgt...
Dus dan zou ik je aanraden in ieder geval de i5 te nemen vanwege de iets snellere grafische kaart.
Succes met beslissen!

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

i5 natuurlijk. Die heeft ook een 4850 met 512 MB ipv een 4670 met slechts 256 MB. Zeker bij spellen merk je die factor 2 wel.

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Sluit me ook aan bij het i5 kamp, heb zelf een i7 en bevalt meer dan prima :D

Instagram / YouTube

Pagina: 1