Max ICT: partner van Tweakers?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.216 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op http://maxict.nl/ staat Tweakers vermeld als partner van Max ICT. Klopt dit en wat houdt zo'n partnerschap in?
Zeker gezien de slechte shopreviews lijkt zo'n partnerschap me wat vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Waar zie je dat precies staan? Ik zie linksonder diverse 'partner-adds', maar Tweakers zie ik er niet bij staan.

Ah, helemaal onderin; gevonden :$

[ Voor 16% gewijzigd door pven op 04-06-2010 22:45 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:37
Onderop, in de footer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Dat partnerschap houdt waarschijnlijk niks anders in dan dat ze in de pricewatch staan.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrashOne schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:47:
Dat partnerschap houdt waarschijnlijk niks anders in dan dat ze in de pricewatch staan.
Of je dat partnerschap mag noemen betwijfel ik ten zeerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:02

Sport_Life

Solvitur ambulando

Het lijkt mij een beetje misleiding, ze maken gebruik van de goede naam van Tweakers.net en willen hiermee doen overkomen alsof zij een betrouwbare partij zijn, omdat het zogenaamde partners zijn. In feite slaat het helemaal nergens op, behalve een linkje in de pricewatch.. Lijkt me niet helemaal de bedoeling ;).

Doet me denken aan die vage webwinkels die een (nep!!) logo hebben van 'website van het jaar 2009', die niet klikbaar is..

[ Voor 23% gewijzigd door Sport_Life op 04-06-2010 23:26 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Partnerschap denk ik niet maar wat CrashOne aangeeft dat ze in de pricewatch staan.
Ik denk wel dat de redactie daar nog achter aan gaat na het zien van dit topic.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

D'r staat me vaag iets bij dat ze ooit eens wat hardware hebben geleverd / gesponsord...maar da's minimaal een jaar of 3 terug ofzo en dat weet ik zeker niet 100% zeker :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, er zijn geen "partnerships" en zeker niet als die niet ook hier vermeld staan en wat dat dan inhoudt. Ze zullen waarschijnlijk doelen op vermelding in de PW, maar hoe ze dat als "partnership" zien is me een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Wellicht is het een goed idee contact me ze op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Ze bedoelen hier als partner tweakers.net en ook hardware.info vanwege de pricewatch vermelding, Het plaatje linkt dan ook naar http://tweakers.net/shopreview/7403/max-ict.html

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsuka
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-02-2020
PcDealer heeft inderdaad gelijk: dat rijtje logo's onderaan de homepage van Max ICT huisvest meerdere prijsvergelijkers en dit is dan ook de reden waarom het Tweakers.net logo er tussen staan: vanwege hun vermelding en prijzen in de Pricewatch. Niets meer, niets minder.

Wij staan het toe dat shops met een Pricewatch Manager abonnement het Tweakers.net logo mogen gebruiken op hun site.

Echter moet ik wel stellen dat het woord "partners" redelijk ongelukkig is gekozen door Max ICT...

http://www.youtube.com/watch?v=QENfsjW-rM8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 05:17
Dat is natuurlijk net de grens opzoeken tussen wat jullie nog toestaan en het zo mooi mogelijk aan de klant verkopen :)

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Matsuka schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:45:
Echter moet ik wel stellen dat het woord "partners" redelijk ongelukkig is gekozen door Max ICT...
Dat is natuurlijk niet per toeval gekozen. Kunnen jullie Max ICT niet vragen dat te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 13:16
Als ze dat het afgelopen jaar niet belangrijk genoeg vonden, zou het dan nu nog nodig zijn ?

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dat weet ik niet, daarom vraag ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel wij misschien een andere woordkeuze zouden hebben, is het technisch gezien niet 'fout'. Een zakenrelatie kan je ook (zaken)partner noemen. Als ik een keer voor de zaak naar de appie ga zou ik ze ook geen partner noemen, maar gezien er aan de PW een contract hangt kan je het in die context wel zo beschrijven.

Om iemand dan aan te gaan spreken... Als het nu zou gaan om "gesteund door", of "in samenwerking met" dan vind ik het alweer een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:45:
Hoewel wij misschien een andere woordkeuze zouden hebben, is het technisch gezien niet 'fout'. Een zakenrelatie kan je ook (zaken)partner noemen. Als ik een keer voor de zaak naar de appie ga zou ik ze ook geen partner noemen, maar gezien er aan de PW een contract hangt kan je het in die context wel zo beschrijven.

Om iemand dan aan te gaan spreken... Als het nu zou gaan om "gesteund door", of "in samenwerking met" dan vind ik het alweer een ander verhaal.
"Partner" vind ik een sterkere relatie dan "gesteund door", of "in samenwerking met".
Iedereen met wie je zaken doet partner noemen is echt niet juist hoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Olaf van der Spek op 16-06-2011 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zakelijke telecom laat doen door KPN, dan is KPN een telecompartner.

Zoals gezegd, echt geweldig is de benaming ook niet, maar again: moeten we serieus mensen op dit gaan aanspreken? Hoe reageer jij als ze bij de AH tegen je zeggen dat "O. van der Spek" op je bonuskaart echt niet kan omdat de norm "Olaf van der Spek" voorschrijft?

Er is een verschil tussen een punt en een mening hebben en van deur tot deur gaan om je boodschap te verkondigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:06:
Als ik zakelijke telecom laat doen door KPN, dan is KPN een telecompartner.
Als jij op je site zet dat je businesspartner bent van KPN verwacht ik dat je toch wel een telefoontje krijgt. ;)
Zoals gezegd, echt geweldig is de benaming ook niet, maar again: moeten we serieus mensen op dit gaan aanspreken? Hoe reageer jij als ze bij de AH tegen je zeggen dat "O. van der Spek" op je bonuskaart echt niet kan omdat de norm "Olaf van der Spek" voorschrijft?

Er is een verschil tussen een punt en een mening hebben en van deur tot deur gaan om je boodschap te verkondigen...
Dan maar geen bonuskaart... :p
Maar eh, het was maar een vraag, wat Tweakers hiervan vond. Als Tweakers het ok vind, is er weinig aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:24
Ik vind het ook een beetje vreemd dat MaxICT zichzelf partner van T.net noemt, alleen omdat ze in de Pricewatch staan. Als ik T.net was geweest had ik er toch wel even een mailtje aan gewaagd, met de vraag wat het idee daarachter zou zijn, maar als ze dat niet doen, moeten ze dat zelf weten natuurlijk :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Het standpunt is toch in de reply van Matsuka uiteengezet? Het gebruik van het logo is toegestaan, maar de woordkeuze 'Partner' wordt ongelukkig gevonden.

Punt.

Floppus herhaalt en duidt dit nogmaals op een manier waarvan ik niet zou weten hoe we het nog beter zouden kunnen uitleggen.

Ik kan zo tien zaken verzinnen waar we liever tijd in steken dan hierin. Om te voorkomen dat we in mei 2012 dit weer mogen herhalen, gooi ik dit topic maar op slot.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.