De search leverde niets op.
Hierbij:
Mijn zus haar laptop (medion) heeft het begeven.
Veronderstel dat het het moederbord is die het voor de 2 maal heeft begeven.
Harde schijf draait nog, maar geen beeld, en extern scherm aansluiten lukt ook niet.
(1e x is al vervangen onder garantie, en garantie is er nog steeds)
Dus ik ben niet op zoek naar een oplossing of oorzaak, das garantiewerk.
Nu zijn het examens en mijn zus heeft belangrijke bestanden nog niet op backup staan voor haar eindwerk.
Is er een mogelijkheid om die bestanden van de harde schijf te recupereren, zonder dat de garantie vervalt?
Het is namelijk een beetje risicovol om de laptop op te sturen met het gevaar dat je harde schijf leeg terug krijgt...
Stel dat we die laptop bij een computer winkel binnenbrengen om juist de bestanden te kunnen backuppen (op gelijk welke manier) hoeveel zou hierbij het kostenplaatje bedragen?
Alvast bedankt voor de hulp!
Hierbij:
Mijn zus haar laptop (medion) heeft het begeven.
Veronderstel dat het het moederbord is die het voor de 2 maal heeft begeven.
Harde schijf draait nog, maar geen beeld, en extern scherm aansluiten lukt ook niet.
(1e x is al vervangen onder garantie, en garantie is er nog steeds)
Dus ik ben niet op zoek naar een oplossing of oorzaak, das garantiewerk.
Nu zijn het examens en mijn zus heeft belangrijke bestanden nog niet op backup staan voor haar eindwerk.
Is er een mogelijkheid om die bestanden van de harde schijf te recupereren, zonder dat de garantie vervalt?
Het is namelijk een beetje risicovol om de laptop op te sturen met het gevaar dat je harde schijf leeg terug krijgt...
Stel dat we die laptop bij een computer winkel binnenbrengen om juist de bestanden te kunnen backuppen (op gelijk welke manier) hoeveel zou hierbij het kostenplaatje bedragen?
Alvast bedankt voor de hulp!