Beste Tweakers,
Ik zit met een probleem, waar ik zelf op dit moment even niet uit kom. Misschien kunnen jullie mij helpen?
Ik heb een tijdje geleden een computer omgetoverd tot HTPC
, deze heeft de volgende specs:
-Windows 7 Ultimate Edition
-Pentium 4 3.0 HT
-ATI 4350HD HDMI/VGA/DVI (HDMI wordt gebruikt)
-1 Gig geheugen (aan de lage kant ik weet het maar het voldoet op dit moment)
-80 gb schijfje.
Wanneer ik deze HTPC aan een 17" of 19" beeldscherm hang gaat het allemaal perfect, films draaien goed af op 1080p etc etc. Als ik de HTPC aansluit op mijn Philips 42" , gaan al mijn muizen en toetsenborden opeens traag reageren, maar films speelt hij wel vloeiend af.
Ik heb de apparatuur getest, en dit doen ze alleen wanneer ik de HTPC aangesloten heb op de 42". Ik heb de Resolutie naar 800x600 gezet, maar ook hier veranderd er niets.
Heeft er iemand enig idee waar ik dit moet zoeken??
bedankt!!!
Ik zit met een probleem, waar ik zelf op dit moment even niet uit kom. Misschien kunnen jullie mij helpen?
Ik heb een tijdje geleden een computer omgetoverd tot HTPC
-Windows 7 Ultimate Edition
-Pentium 4 3.0 HT
-ATI 4350HD HDMI/VGA/DVI (HDMI wordt gebruikt)
-1 Gig geheugen (aan de lage kant ik weet het maar het voldoet op dit moment)
-80 gb schijfje.
Wanneer ik deze HTPC aan een 17" of 19" beeldscherm hang gaat het allemaal perfect, films draaien goed af op 1080p etc etc. Als ik de HTPC aansluit op mijn Philips 42" , gaan al mijn muizen en toetsenborden opeens traag reageren, maar films speelt hij wel vloeiend af.
Ik heb de apparatuur getest, en dit doen ze alleen wanneer ik de HTPC aangesloten heb op de 42". Ik heb de Resolutie naar 800x600 gezet, maar ook hier veranderd er niets.
Heeft er iemand enig idee waar ik dit moet zoeken??
bedankt!!!