Toon posts:

Ok Tip voor de spuiters onder ons.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een testfan gespoten. Ziet er erg cool uit, maaaaaaaaaaaar:

1. Maakt meer lawaai :(
2. Blaast om 1 of andere reden minder hard.

Het ziet er wel cool uit, maar ze blazen wel minder hard :(

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vreemd.. zeker omdat de verf zo zwaar is ofzo :)
Alhoewel.. het kan wel zijn dat het meer wrijving veroorzaakt (onder andere tussen de vinnen en de buitenkant, maar ook als je misschien in de fan zelf gespoten hebt).

Verwijderd

Topicstarter
Heb alleen de vinnen en het omhulsel. Waar ie draait enzo is allemaal netjes afgeplakt geweest.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
denk dat je de fan nu in onblanas heb gebracht!!!!, en je weet wat de oorzaak is, mischein heb je er minder last van naar mate die minder snel draait.. je hebt nu natuurlijk niet overal evenveel gebruikt, tja onbalans....

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Denk niet dat dat het is BUGS. Heb echt egaal gespoten... En ook niet te veel.

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Hey, ik ben BUGS! Je bedoelt zeker BIGS ;)

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op zondag 11 maart 2001 18:19 schreef bugs het volgende:
Hey, ik ben BUGS! Je bedoelt zeker BIGS ;)
Nee hoor, hij bedoelt mij=BUGS... althans op icq.. hier ben ik psygho! jas met gho en niet zoals het hoort met ch..

Maar denk wel dat het onbalans is, je denk het egaal gespoten te hebben, maar weet wel zeker dat dit het niet is! Probleem is gewoon dat die overal niet dezelfde hoeveelheid hebt.. of heb je de lagers ook mee gespoten?.. ervan uitgaande dat je alles keurig hebt aggeplakt, kan ik me niet indenken dat het beetje gewicht wat volgens jou nu regelmatig verdeelt is de oorzaak is.. .als je hem in je hand houd, trilt diue dan ook.. zo ja , is het zeker weten onbalans.. suc6

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

spuit nooit fans, je brengt altijd teveel verf op. en zelfs verf uit een spuitbus weegt heel wat meer dan je denkt, zeker als je dekkend wil spuiten op platic!!
Niet doen dus!!
Pagina: 1