Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 12:48
Hey,

Ik weet niet of dit al eerder is gevraagd maar ik kon niks vinden.
Ik heb op dit moment een Hi! E15 Bel en SMS bundel van 15 euro p/m nou wil ik graag de HTC legend als ik ga verlengen op 07-06-10 en een data bundel nou heb ik HEEL veel klachten gelezen over Hi! mobiel internet en ik ga niet dom doen en Hi! nemen als er zoveel klachten over zijn.
Nou heb ik op de KPN site gekeken en ik zag dat ik ook bij hun kon verlengen, wat logish is, en ik vroeg me ook af of zij een FUP beleid hebben nou vind ik in een groot topic dat het 10x het gemiddelde datagebruik is nou vraag ik me af wat zou gemiddeld vinden? kan iemand me hierbij helpen?

Mvg Hawiak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
KPN heeft dezelfde FUP als Hi, en hanteert 't volgens mijn collega nog strenger. Ook betaal je meer per minuut bij KPN, dus echt overstappen naar een andere provider zal beter voor je zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:00
Gemiddeld is het totale dataverbruik van alle gebruikers gedeeld door het aantal gebruikers. Voor zover ik weet geeft geen enkele provider duidelijk aan wat het gemiddelde verbruik is. Aangezien het gebruik van smartphones toeneemt, zal het gemiddelde alleen maar toenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 12:48
Zou MTV mobile (van Hi!) beter zijn? want mijn abbonoment loop pas in oktober af en zolang wil ik niet meer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10
Je kunt natuurlijk gewoon overstappen naar een andere provider. De winkel waar je dan het abbonement aflsuit kan er gewoon voor zorgen dat het nieuwe abbonement pas ingaat als de oude verlopen is.

Dan zit je dus niet met dubbele kosten, en gaat je nieuwe abbonement in vanaf october.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank1989
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-09-2024
Hi, KPN en MTV Mobile maken gebruik van dezelfde systemen en service. Kwa internetgebruik zal het niet veel uitmaken. Hoogstens dat KPN klanten over het algemeen minder internetten dan Hi-klanten, waardoor de FUP iets lager is.
Telfort is wel apart, maar ik zou voor veel internetten Vodafone kiezen, die schijnen iets milder om te gaan met hun (hogere) FUP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
frank1989 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 21:51:
Hi, KPN en MTV Mobile maken gebruik van dezelfde systemen en service. Kwa internetgebruik zal het niet veel uitmaken. Hoogstens dat KPN klanten over het algemeen minder internetten dan Hi-klanten, waardoor de FUP iets lager is.
Telfort is wel apart, maar ik zou voor veel internetten Vodafone kiezen, die schijnen iets milder om te gaan met hun (hogere) FUP.
En hun internetverbinding is vele malen sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Als je over wilt stappen en de korting wilt pakken van een nieuw abo met nummerbehoud, moet je over gaan op Telfort of Vodafone. Deze hebben hetzelfde bereik (zeker 3G: T-Mobile valt dan af) en ze zeiken veel minder op de FUP. Telfort gaat via het KPN netwerk en Vodafone via vodafone :P

Vodafone heeft hiernaast ook sneller internet en een mooie actie (1e jaar 50% korting). Ik zou het momenteel wel weten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:30

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik moet eerlijk zeggen na de hoeveelheid storingen die Vodafone en Tmobile de afgelopen tijd hebben gehad (en vooral de grote ernstige :X ) heb ik eigenlijk in geen van beide meer echt vertrouwen.... Ik heb zelf dan ook de keuze gemaakt voor weer verlengen bij Hi. Stabiele verbinding en tot nu toe een dekking waar Vodafone en Tmobile een puntje aan kunnen zuigen! Iets wat ondanks de nogal negatieve en lompe dingen rond hun FUP voor denk ik veel mensen ook erg zwaar weegt....

Overigens vind ik het netwerk van Hi/KPN voor standaard mobiel gebruik niet traag. Het zal altijd sneller kunnen. Maar als ik nu iets moet vinden op mijn telefoon en ik zie een H in mijn scherm staan(HSDPA dus) dan is hij werkbaar snel. Niet vervelend traag. Websites gaan gewoon snel. Speedtest krijgt ook gewoon normale waarden die Hi mij belooft.

Ik denk dat Vodafone alleen goed is in dit plaatje als je ook daadwerkelijk iets met je internet wilt gaan doen. Oftewel op je PC/Laptop aansluiten om je telefoon als 3G modem te gebruiken. Voor de rest lijkt mij een stabieler netwerk belangrijker dan een snel netwerk.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik heb mijn legend al bijna 2 maanden, en bij Hi heb ik nog geen klachten gekregen dat ik op de FUP zit, dus dit valt wel mee denk ik zo :P

Goede verbinding, in sommige gebieden wel een beetje langzaam maar dan gelukig niet tergend langzaam :).

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tom
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik heb zelf nog nooit een sms gehad met betrekking tot het te veel gebruiken - Deed ook alleen mail, Twitter,Hyves en af en toe Google met m'n HTC TD2 - van het netwerk van KPN. Wellicht komt daar verandering in als ik mijn nieuwe telefoon krijg. Ik heb nooit gebruik gemaakt van youtube e.d. omdat het simpelweg te traag gaat op het 3G netwerk

Ik ken KPN/Hi wel veel lof toe voor hun service. Mijn Touch Diamond II is overleden naar aanleiding van een defect touchscreen. Dit was binnen een jaar, dus ik besloot een brief naar Hi te schrijven. Afgelopen maandag werd ik door KPN gebeld dat ze naar aanleiding van mijn brief mijn TD2 kostenloos willen vervangen door een HD2, Hero of Legend. Ik heb vanzelfsprekend voor de Legend gekozen ;). Maar dat vond ik toch wel een sterk stukje service van de provider!

Edit: Zie nu dat ik toch wel een beetje off-topic ben gegaan. Om maar op je vraag terug te komen, nee ik zou niet overstappen. Hi en KPN zijn grotendeels hetzelfde.

[ Voor 9% gewijzigd door -Tom op 13-06-2010 12:14 ]

"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beste in deze situatie is gewoon even afwachten totdat bijvoorbeeld Vodafone met een goede actie op de proppen komt (bijvoorbeeld de eerder genoemde 50% korting.) Het is over het algemeen gunstiger om NIET te verlengen, maar om over te stappen op een andere provider/abonnement. De verkregen kortingen vervallen in de meeste gevallen als je gaat verlengen en zul je dus duurder uit zijn.
Pagina: 1