For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Noch exchange, noch een "Mac pc" hoort in Non-Windows Operating Systems
Toevallig heb ik dit laatst ook gezocht en ben uiteindelijk op DavMail uitgekomen (http://davmail.sourceforge.net/osxicalsetup.html). Dit werkte goed icm Exchange (Hosted Exchange zelfs)
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Er zijn twee stappen nodig om dit werkend te krijgen:
- Jou eigen agenda delen -
Ik ga er vanuit dat jij met Outlook 2007 werkt. Klik met de rechtermuisknop op jou eigen agenda (in de linkerbalk) en kies voor machtigingen. Voeg in het venster machtigingen beheren je baas toe en voorzie hem van de juiste rechten (het klinkt alsof hij een auteur moet zijn). Sluit alle schermpjes af met OK.
- Jou agenda openen in iCal -
Ga in iCal naar voorkeuren, knopje Accounts en klik op het Exchange account. Klik op de knop Delegeren en voeg hier met het plusje jou agenda toe. Door een vinkje voor jou naam te zetten wordt de agenda ook zichtbaar in iCal.
Succes!
- Jou eigen agenda delen -
Ik ga er vanuit dat jij met Outlook 2007 werkt. Klik met de rechtermuisknop op jou eigen agenda (in de linkerbalk) en kies voor machtigingen. Voeg in het venster machtigingen beheren je baas toe en voorzie hem van de juiste rechten (het klinkt alsof hij een auteur moet zijn). Sluit alle schermpjes af met OK.
- Jou agenda openen in iCal -
Ga in iCal naar voorkeuren, knopje Accounts en klik op het Exchange account. Klik op de knop Delegeren en voeg hier met het plusje jou agenda toe. Door een vinkje voor jou naam te zetten wordt de agenda ook zichtbaar in iCal.
Succes!
while (! ( succeed = try ()));