Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:22
Hallo mensen,

ik zit met een probleem.
de computer waar ik nu aan werk bleef maar vastlopen en op een gegeven moment heeft een kammeraad van mij de repair aan gezet van windows XP.
dit is niet de repair console maar de repair installatie.
vervolgens krijg ik tijdens die installatie steeds na ongeveer 5 minuten een bluescreen met de foutmelding 'cannot unload drivers'
elke keer als ik de computer nu opstart komt hij weer met die repair install.
is er een mogelijkheid om bijvoorbeeld bepaalde bestanden te verwijderen van de schijf om te zorgen dat hij weer gewoon opstart zonder die install?
heb al gegoogled maar kom eingelijk nergens dat probleem tegen,

alvast dank voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:05

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Met deze informatie (vastgelopen repair en een computer die sowieso de hele tijd vastloopt) zou ik gewoon even een verse install doen. Kost je minder tijd en je weet zeker dat je installatie niet kapot is.

Als je dan nog vastlopers hebt is het beter gedegen onderzoek te doen aan de hand van de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

edit:
@VMaster: dat zeg ik toch 8)7 :P

[ Voor 6% gewijzigd door Mad Marty op 04-06-2010 11:16 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:18
'k zou daar niet teveel moeite in stoppen, maar hem gewoon opnieuw installeren denk ik 8)

[ Voor 81% gewijzigd door TheVMaster op 04-06-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:22
EDIT: ben tot de conclusie gekomen dat het bordje waarschijnlijk ook niet helemaal lekker meer is.
er zitten 3 ram modules in. als je die tegelijk test geeft hij errors maar als je ze 1 voor 1 test dan zijn ze allemaal goed.
aangezien het al een wat oudere pc is word dat waarschijnlijk dan maar een enkele reis schroothoop:D
in ieder geval bedankt voor de moeite mensen en de hulp:D

[ Voor 69% gewijzigd door nickertNL op 04-06-2010 12:06 ]