Sony Vaio doet nogal raar

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin_hens
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-01-2014
Beste forumgebruikers,

Ik heb hier een sony vaio VGN-FS415E.
Het gaat hier om een oudere laptop niets fancy maar ben er toch altijd zeer tevreden over geweest.

Nu het probleem:
Het ding start soms niet meer op dan blijft hij steken op allerhande punten zelfs voor het bios flash screen.
Als hij er dan toch in slaat om windows te starten krijg ik mijn aanmeldscherm te zien en krijg ik een error namelijk iets met 'lsass.exe' waarna de pc automatisch herstart.

In sommige gevallen krijg ik geen error en start de pc gewoon op waarna ik me gewoon aanmeld.
Eenmaal ik aangemeld ben heb ik geen enkel probleem meer met de pc en werkt hij perfect. :s

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe ik dit eventueel kan verhelpen??

Mvg

Henske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:53

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Wat heeft dit met EL te maken :?

Anyway, de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter geldt ook voor laptops. Verder is het handig om aan te geven welke errors je krijgt, want 'een error' kunnen we niet zo veel mee.

Een eerste gok van mij zou zijn dat je accu niet helemaal lekker meer is. Heb je getest met wel/niet aan netstroom?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin_hens
Error is: Lsass.exe kan niet worden geactiveerd

En ja heb al geprobeerd met en zonder accu maakt niet echt veel uit soms als ik hem op net zet en hij zit vast en steek da accu erin wil die ineens wel doorgaan en andersom soms ook.

Ga zo dadelijk die guide is doornemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin_hens
ja alles wat daarin staat heb ik zo al wat droogenomen uit mezelf dus het zijn net iets serieuzere problemen neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 04:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

Klinkt als een hardwareprobleem, maar tenzij je zelf weerstanden van je mobo af wilt solderen oid hoort je topic hier niet. Ik schop 'm naar PMG toe, volgens mij past 'ie daar wel en zoniet schopt een locale mod 'm wel weer verder.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archimond
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 07:52

Archimond

Lopende Helpdesk

Weet je zeker dat je harde schijf en geheugen goed is?
Heb je memtest86+ gedraaid (is te branden op cd) http://www.memtest.org/#downiso
HDtune ook gedraaid met de error test, check de SMART waarden en benchmark read: http://www.hdtune.com/
Geef een screenshot ervan.

Haal alles wat aangesloten is los, ook de dvd brander lade eruit zodat het systeem niet de cd kan checken.

Is het mogelijk om Windows opnieuw te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin_hens
Het is hware probleem ben ik zeker van ik heb alle randapperatuur eraf gegooid (kaartlezer, wifi, dvddrive, HD) Zelfs het geheugen.

Normaal zonder geheugen zou hij moeten gaan piepen of wat dan ook maar ik krijg zelfs geen bios flash screen meer
Pagina: 1