Hallo,
Ik heb voordat ik hier even post toch de nodige rondvraag gedaan betreft mijn probleem.
Ik heb 2 weken geleden nieuwe gekocht : een Asus P6T V2 Deluxe & een Intel I7 950 3Ghz
Ik had al een heel tijdje gegeugen van Corsair namelijk 4Gb 1600Mhz 9-9-9-24
Daar ik voorheen een Striker II extreme had met een Q6600 processor (OC'ed).
Ik wou nu ook mijn ram's vervangen en heb terug Corsair ram gekocht : 6Gb kit 8-8-8-24 als ik me niet vergis.
(Daar de P6T tripple channel is)
Als ik die 6 Gb erin steek dan zie ik zoals gewild 6Gb, maar als ik die 6Gb erin steek met ook die 4Gb, dan ziet hij maar 8Gb. Heb gebeld naar onze leverancier, daar ik IT'er ben kan ik dat
.. En die verteld mij dat ik waarschijnlijk niet meer kan hebben op 1600Mhz. Als ik die onderclock op 1333 Mhz dan ziet hij wel 10Gb .. Kan dit dat je op 1600Mhz niet meer kan of 8Gb ?
Alvast bedankt
Mvg
Peter
Ik heb voordat ik hier even post toch de nodige rondvraag gedaan betreft mijn probleem.
Ik heb 2 weken geleden nieuwe gekocht : een Asus P6T V2 Deluxe & een Intel I7 950 3Ghz
Ik had al een heel tijdje gegeugen van Corsair namelijk 4Gb 1600Mhz 9-9-9-24
Daar ik voorheen een Striker II extreme had met een Q6600 processor (OC'ed).
Ik wou nu ook mijn ram's vervangen en heb terug Corsair ram gekocht : 6Gb kit 8-8-8-24 als ik me niet vergis.
(Daar de P6T tripple channel is)
Als ik die 6 Gb erin steek dan zie ik zoals gewild 6Gb, maar als ik die 6Gb erin steek met ook die 4Gb, dan ziet hij maar 8Gb. Heb gebeld naar onze leverancier, daar ik IT'er ben kan ik dat
Alvast bedankt
Mvg
Peter