Playstation 3 Uitbreiding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik ben net nieuw op dit forum. Ik ben door een werknemer van een game shop doorgestuurd naar dit forum voor vragen.

Ik zelf speel veel op de PS3, en hoe van alle typen spellen. Van sport (fifa 10) Tot oorlog (battlefield bad company 2), van scienfiction (bioshock 2) tot Free roll games (red dead redemption).

Enig nadeel is dat ik de eerste type ps3 heb, dus de 40gb. Ik kom nu ruimte te kort en wil dat graag uitbreiden. Zelf heb ik geen verstand voor dit soort dingen. Daarom is mijn vraag kan iemand mij uitleggen hoe je het geheugen van de PS3 kunt verbeteren, of de garantie nog geldig blijft, eventuelen prijzen etc. Oftewel eigenlijk alles wat ik moet weten om mijn PS3 goed te kunnen verbeteren op het geheugen.

Als het kan miss ook wat tips en ook wat ervaringen want dat is altijd handig, en dat andere mensen hun ervaringen kunnen delen en problemen kunnen oplossen.

Ik hoop dat ik genoeg kom te weten om mijn PS3 veilig uit te breiden.

Hopelijk spreek ik jullie snel

gegroet Padason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:43

Midas.e

Is handig met dinges

Al gegoogled op ps3 upgrade harddrive ?

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:30
gebruik de zoekfunctie eens! Er zijn diverse items over het vervangen van de HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Of lees de handleiding van je PS3. Daar staat volgens mij ook in hoe je je harde schijf kan vervangen.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:48
Bij het vervangen van de hardeschijf vervalt sowieso niet je garantie... Sony geeft gebruikers gewoon toestemming om de hardeschijf te vervangen, dat is dus sowieso geen probleem.

Met deze handleiding tijdje terug nog voor iemand uitgevoerd, backup kost uiteraard even tijd, maar het vervangen zelf duurt hooguit 10 minuten, zelfs voor iemand die nog nooit ziets gedaan heeft.

http://asia.cnet.com/digi...800004921,62032875,00.htm

of eentje in het Nederlands: http://bashers.nl/hoe-een-playstation-3-hdd-te-vervangen

Op deze pagina vind je een hele hoop officiële informatie: http://manuals.playstatio.../current/users/index.html

Goede duidelijke uitleg met bijbehorende plaatjes, ook het maken van een backup etc wordt uitgelegd. Maar er zijn vele handleidingen te vinden, eventjes ps3 harddisk upgrade intikken en je wordt er mee dood gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:02

CeesKees

I rest my Kees

Geheugen ven een PS3 kun je niet upgraden/ vergoten. De opslagruimte wel.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Aan de opmerking van MicGlou heb je nog het meest :) en welkom op GoT!

Zelf ook de hdd vervangen door een van 500 GB, geen enkel probleem. Had wel wat problemen met de save games en geinstalleerde software. Lees dus van te voren alles even goed door als de data zeer belangrijk is... en succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alvast heel erg bedankt dit weekend moet ik nog werken en iemand helpen met verhuizen. Van de week een nieuwe hdd schijf kopen waarscheinlijk een western digital schijf. en dan kijken of alles lukt. En natuurlijk de internet pagina erbij houden.

Ik laat jullie dan wel weten hoe het afloopt. Micglou alvast bedankt voor de link die je me gaf die is wel duidelijke en staat in wat ik nodig heb. Maar ben jij toevallig diegene die het getypt heeft?

Gegroet Padason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:48
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:00:
Alvast heel erg bedankt dit weekend moet ik nog werken en iemand helpen met verhuizen. Van de week een nieuwe hdd schijf kopen waarscheinlijk een western digital schijf. en dan kijken of alles lukt. En natuurlijk de internet pagina erbij houden.

Ik laat jullie dan wel weten hoe het afloopt. Micglou alvast bedankt voor de link die je me gaf die is wel duidelijke en staat in wat ik nodig heb. Maar ben jij toevallig diegene die het getypt heeft?

Gegroet Padason
Nee hoor, dat heb ik niet geschreven... ik heb zelf geen PS3 om erbij te houden etc. Ik heb die engelstalige handleiding wel een keer gebruikt voor het inbouwen van een hd voor iemand anders, dat ging perfect :) Het mooie van die engelstalige handleiding vind ik dat er buiten het werk, je ook wat informatie mee wordt gegeven... behalve dus stap voor stap de handleiding volgen, leer je er tenminste ook nog wat van :) Das echt een fijne handleiding imo.
Pagina: 1