[Iphone] na 2 jaar een nieuwe mobiel of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 505 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle1993
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-08-2021
Hallo medetweakers,

Ik ben een beetje aan het zoeken geweest naar een mooi abbonementje voor een Iphone, alleen nou vraag ik af of je na 2 jaar een nieuwe mobiel krijgt of niet. Ook suggesties van mooie abbonementen zijn HEEL WELKOM :D. wel is een vereiste dat er internet in het abbo zit

Groet jelle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 08:39
Als je abonnement na 2 jaar is afgelopen, krijg je logischerwijs een nieuwe telefoon als je dat wilt, je kan tenslotte een nieuwe abonnement afsluiten (met nieuwe telefoon) en het oude stopzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je 17 bent (neem ik maar ff aan), dan kun je toch best uitzoeken hoe de mobiele telefonie sector werkt. Met abo's + toestel of sim-only, er is genoeg info te vinden op de sites van alles providers. Wat is je vraag nu precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 20:55:
Als je 17 bent (neem ik maar ff aan), dan kun je toch best uitzoeken hoe de mobiele telefonie sector werkt. Met abo's + toestel of sim-only, er is genoeg info te vinden op de sites van alles providers. Wat is je vraag nu precies?
24 zelfs :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle1993
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-08-2021
nou ik word helemaal gek van al die aanbieders eerlijk gezegd :P ben het overzicht een beetje kwijt ...

maar waar het op neer komt ik wil weten welk abbo ik moet nemen dat een LAGE prijs heeft p maand en WEL internet en als het kan na 2 jaar een nieuwe mobiel :P

ik vraag het hier omdat er vast mensen zijn die een fijn abbonement hebben

[ Voor 12% gewijzigd door jelle1993 op 07-06-2010 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

DarkSide

theres no place like ::1

Er lopen genoeg topics hier op GoT over telefoons en abbo's. Zoek eerst eens wat voor telefoon je wilt. Wil je weer een iphone (wil je de nieuwe (nog even wachten). Wil je een Android en zoja welke? Wil je misschien weer een nokia 6300 oid? En kijk dan welke abbo's je kunt krijgen en wat de kosten zijn.
Elke provider heeft een website waar je de telefoons en de abbos kunt kiezen en je automatisch de maandlasten ziet. Je kunt zelf aangeven met/zonder internet. Met zonder sms verdubbelaar etc.
Elke provider heeft akties met kortingen. Dit is best iets wat je zelf kunt nagaan voor je zelf.

Na afloop van elke abbo kun je een nieuw toestel uitzoeken. Sterker zelf tijdens kan je dat doen.
En lage kosten. Wat is laag voor jouw En hoeveel minuten moet je dan bellen.... Zaken die jij allemaal weet en zo kunt opzoeken

tip: Als je eenmaal weet welk toestel je wilt is de kans groot dat er een abbo topic op GoT is waar de beste aanbieding besproken worden icm dat specifieke toestel

[ Voor 13% gewijzigd door DarkSide op 07-06-2010 09:28 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is wel erg basic. Hier op GoT verwachten we enige mate van eigen inzet. Dat betekent dat je eerst zelf op onderzoek uitgaat, zelf bepaalt wat je wensen en eisen zijn en zelf een selectie maakt. Mocht je er niet uitkomen, dan mag je een topic openen, waarin je duidelijk vermeld wat je wensen en eisen zijn, wat je al gevonden hebt, waar je tussen twijfelt en waarom. Om je wat op weg te helpen zou je in de categorie Telecom kunnen kijken en de mobile pricewatch. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.