K7 mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bastichelaar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:58
Welk mobo moet ik nu (binnen een week) voor m'n athlon kopen? Ik zit te twijfelen tussen de k7m of de epox...

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 07:16
De Epox lijkt me beter, heeft een betere chipset met wat nieuwe features. Ik heb hem zien draaien en hij loopt perfect. Maar nu alleen de vraag waar je er een kunt halen, ik ben ook al een paar dagen op zoek...

Verwijderd

ALs je wil kan je voor 436,- (inclusief verzendkosten) het soltek 77KV athlon board met VIA KX133 chipset kopen.
Nadeel:
je hebt een creditcard nodig
de winkel staat in engeland
Voordeel:
Je hebt em binnen drie dagen in huis

Op http://www.overclockers.co.uk / hebben ze ze op voorraad.

Grz,
N. Aad

• bastichelaar
  • Laatst online: 20:58
Soltek??? Wat is dat voor een merk? Nog nooit van gehoord (of ben ik nou zo gek)! Ik heb liever een bekender merk!

Verwijderd

Soltek is best wel bekend hoor. ZOek maar eens in het nieuws van tweakers. Ze bestaan alleen nog niet zo lang (vanaf 97 geloof ik). Al de revieuw van hun borden die ik tot nu toe heb gelezen waren allemaal nogal enthousiast...

Grz,
N. Aad

Verwijderd

De EPoX staat gewoon in de tweakers.net pricewatch, kost iets onder de 400 piek.

De mijne komt van comptechworld.

• budi
  • Laatst online: 21:52
Over een week of drie is de ASUS K7V leverbaar in Nederland, ik zou daarop wachten als ik jou was.
Natuurlijk is het hopen dat hij beter presteert dan de eerste K7emmetjes.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Uhmmie
  • Laatst online: 03-09 17:08
Ik zou zelf ook wel voor de epox gaan, alleen moet ik wel zeggen dat hun ondersteuning niet zo goed is... Ik weet soms meer van hun mobo's (en drivers) af dan zei zelf... Verder presteerd hij in mijn systeem iets langzamer dan de MSI 6167.. De reden daarvoor heb ik nog steeds niet gevonden...

Currently playing: MTG Arena (PC)

Verwijderd

Heb net zelf een Epox gekocht.
Is echt een aanrader :)
Pagina: 1