Toon posts:

Wat voor pc heb ik nodig?

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik zal als eerste zeggen dat ik niet echt een expert ben op computergebied. Ik ben op zoek naar een nieuwe pc maar zie eigenlijk de bomen het bos niet meer. Welke specs heeft mijn pc nodig, welke voeding welke videokaart enzo.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Waar ga ik de pc voor gebruiken? Ik ben veel op internet, kijk graag films, luister muziek met de pc en speel graag een spel op zijn tijd (football manager, cyling manager en de tycoonspellen enzo).

Mijn vraag is eigenlijk, welke pc of welke onderdelen raden jullie me aan en welke prijsklasse moet ik dan denken? Als je me meer wil vragen kan dat altijd.

Alvast bedankt!!!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie *LET OP* - Wat moet ik kopen en [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht. Daarmee kun je zelf aan de slag :) .

[ Voor 36% gewijzigd door gambieter op 03-06-2010 17:50 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Zie de link van hierboven (2e) en het basissysteem voldoet.

Verwijderd

Hoeveel wil je spenderen?

En wat je nu opnoemt zijn eigenlijk "huis-tuin-en-keuken" programma's.
Waar bijna "elke" nieuwe pc aan zal voldoen.

Misschien films zal een iets "betere" videokaart vereisen mocht je bv HD video's willen bekijken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil er maximaal 800 tot 1000 euro aan spenderen,

en de opmerking dan moet ik een betere videokaart nemen is aan mij niet echt besteed haha ik weet niet wat een betere videokaart is

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 17:57:
en de opmerking dan moet ik een betere videokaart nemen is aan mij niet echt besteed haha ik weet niet wat een betere videokaart is
Dan moet je je erin verdiepen. Dit is geen afhaalchinees voor computers, zonder eigen inzet (en dan echt inzet!) zul je nergens komen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Al kan ik je wel zeggen dat de dingen die je noemt niet erg zwaar zijn, naar mijn weten zijn alle tycoonspellen al wat ouder en elke moderne desktop zal dat wel kunnen draaien.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:34
Denk dat je het beste inderdaad even in het Best Buy Guide-topic kunt kijken, afgaande op je wensen zou ik denken dat je met het basis-systeem goed uit de voeten moet kunnen, dan ben je voor een euro of 500 klaar.

Je zou het multimedia-systeem kunnen overwegen, denk dat dat lichte overkill is maar goed, dan weet je in ieder geval zeker dat je pc ruimschoots voldoende is voor al je wensen, die staat erin voor 900 euro en daar gaan nog een paar tientjes vanaf als je dingen als webcam en headset niet nodig hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel voor jullie reakties, ik kan weer verder

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:39

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica