Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-10 11:24
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om over te stappen van Hi naar T-Mobile? Mijn 2-jarig contract bij Hi is 28 mei de periode in gegaan waarbij ik bij Hi een nieuw abonnement af kan sluiten. Heb even met de klantenservice gebeld en zij zeiden dat overstappen naar T-Mobile mogelijk was, en dat T-Mobile het nummerbehoud e.d. zou regelen. Dit was, however, voor mij niet helemaal duidelijk.

Heeft iemand hier ervaring mee? If so, zou je dit willen delen?

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 09:35
Mij is niet helemaal duidelijk of je abonnement nu is afgelopen. Is je 2-jarige contract nu ten einde of zit je nu in de periode VOOR het einde waarin je kunt verlengen bij Hi?
Daarnaast, uit interesse, nieuwe (aankomende) of huidige iPhone? Ik zou in beide gevallen even wachten, tenzij er nu al een superaanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-10 11:24
VOOR het einde waarin je kunt verlengen bij Hi ;)
Ik wacht op de nieuwe iPhone 4G =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-10 11:22
Dan kun je op z'n vroegst pas overstappen naar T-Mobile op de dag dat je eigenlijke contract afloopt. Als jij vanaf 28 mei jl. kan verlengen bij Hi, dan is dat 4 maanden van te voren en kun je dus op z'n vroegst op 28 september naar T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 09:35
^^ dat dus, tenzij T-Mobile geen exclusiviteit heeft op de 4G. Als ik jou was zou ik het allemaal even afwachten ;)