Toon posts:

Restore / trage iPhone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Ik heb nu zo'n drie maanden een iPhone 3G en hij is al van het begin af aan vreselijk traag. Het duurt 2-8 seconden om berichten / instellingen te openen. Op het internet zegt men dat een restore to factory settings via iTunes moet helpen.

1) is dat zo? Of hebben jullie hetzelfde probleem maar heeft iedereen er gewoon mee leren leven?

2) als ik zo'n restore doe, en ik herstel daarna van een backup mijn gegevens, wordt ie dan niet weer net zo traag? Je zet al die rotzooi die hem in eerste instantie traag maakte er dan toch gewoon weer terug op?

3) moet ik hem opnieuw activeren na een reset?

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:26
Heb je een JB? of niet. Soms wil aan/uit zetten ook wel eens helpen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee geen JB. Ik heb net een restore gedaan. Hij is iets sneller nu. Maar verdient nog steeds geen prijs. Ik heb restore als nieuw gedaan, nu alle zooi er maar weer opzetten...

PS: ik heb hem nu een maand of drie, zet hem eens in de twee dagen uit. En aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:26
dan is dit denk waar je het mee moet doen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Heb hem als nieuw hersteld. Hij is een stuk sneller, al verdient het nog steeds geen prijs. Hij gaat sneller tussen toetsenborden in verschillende talen, apps starten sneller. Beter, maar toch valt het me een beetje tegen dat-ie niet zo snel is als de MacBook bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 23:39:
Hi,

Heb hem als nieuw hersteld. Hij is een stuk sneller, al verdient het nog steeds geen prijs. Hij gaat sneller tussen toetsenborden in verschillende talen, apps starten sneller. Beter, maar toch valt het me een beetje tegen dat-ie niet zo snel is als de MacBook bijvoorbeeld.
Ja, mijn brommer is ook niet zo snel als mijn auto ;-)
is het niet zo dat je heel veel berichten op je sim-kaart hebt staan o.i.d. dat het daardoor allemaal wat langer duurt?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apokalypse
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-10 12:53
Live with it. De laatste software in gewoon gebouwd voor de laatste iPhone. Dat wat ik kan concluderen na een 2g te hebben gehad. (v1 iPhone os snel, v2 minder, v3 erg langzaam). Op de 3GS is nu super snel maar v4 komt er weer aan :|

Meer functionaliteit kost eenmaal meer performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ja ik dacht al zoiets, Apokalypse. Maar ik twijfelde omdat ik iemand ken die een 3GS heeft en zegt dat de snelheid niet zoveel uitmaakt. Ik zou best een 4G willen hebben, alleen wil ik er niet voor betalen :)

Overmorgen wordt hij waarschijnlijk gepresenteerd, toch?
Pagina: 1