Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Marktonderzoek legaliseringssoftware muziek

Pagina: 1
Acties:

• Xanadu83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:50
Zou er een markt zijn voor client software die het branden van muziek legaliseerd d.m.v. een spotify 'achtig' systeem?

Reclames op de cd bij branden. De omzet van de gebrande reclame kan dan naar bijv. Buma.

Je bestaande (delen van) muziek collectie in legale muziek databases laten migreren en hier reclame tussendoor afspelen?

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Hoe ga je vaststellen dat de muziek die je op cd gaat branden niet al 'legaal' is?

Maar begrijp ik nu goed dat je de adverteerders wilt laten betalen voor de muziek die ik ga luisteren?

Rail Away!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Branden van CD's/DVD's legaliseren? Er zit toch al geld op lege media die ten goede komt aan de stichting thuiskopie? En dus is het legaal om muziek te branden.
Wat betreft reclame op CD's die ik zelf brandt... waarom? Last.fm betaal ik om geen reclame te zien (of te horen). Meestal maak ik gebruik van ad-blokkers en dan zou ik zelf, bewust en moedwillig reclame aan mijn muziek CD's toevoegen?

En hoezo 'marktonderzoek'?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm