Ik heb sinds gisteren een distorted beeld via HDMI 1 op mijn plasma. Terwijl er perfect beeld wordt verkregen als de HDMI2 input van de plasma wordt gebruikt.
Met een wazig beeld bedoel ik dit:

Mijn opstelling is als volgt:
Graphs:Nvidia 8800GTS 320mb
CPU: E4300
Monitors: Samsung Syncmaster 940NW & Panasonic TH-37PV70
De Samsung is aangesloten via DVI en Panasonic via een DVI=>HDMI kabeltje, in DualView modus.
Het systeem draait op Windows 7 Ultimate
Geluid op de plasma loopt via een 3.5mm kabeltje via de analoge input op de plasma.
Ik denk dat de HDMI1 input het heeft begeven, als dit het geval is, weet iemand hoe ik ook geluid krijg als ik de HDMI 2 input gebruik? Deze kan nl niet gebruik maken van de analoge audio input die ik nu gebruik.[of wordt het een goedkope videokaart kopen die HDMI heeft?]
Met een wazig beeld bedoel ik dit:

Mijn opstelling is als volgt:
Graphs:Nvidia 8800GTS 320mb
CPU: E4300
Monitors: Samsung Syncmaster 940NW & Panasonic TH-37PV70
De Samsung is aangesloten via DVI en Panasonic via een DVI=>HDMI kabeltje, in DualView modus.
Het systeem draait op Windows 7 Ultimate
Geluid op de plasma loopt via een 3.5mm kabeltje via de analoge input op de plasma.
Ik denk dat de HDMI1 input het heeft begeven, als dit het geval is, weet iemand hoe ik ook geluid krijg als ik de HDMI 2 input gebruik? Deze kan nl niet gebruik maken van de analoge audio input die ik nu gebruik.[of wordt het een goedkope videokaart kopen die HDMI heeft?]