Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een EAH4890/HTDI/1GD5 van asus. nu geeft hij geen beeld meer.
je hoort de fans aanslaan als ik de pc aanzet en de rode lampjes knipperen effe maar daar blijft het ook bij.

iemand het zelfde probleem?

of suggestie of die te maken is en waar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Vervang de videokaart eens en kijk of het probleem dan is opgelost. Werkt het dan nog niet dan is er waarschijnlijk iets anders aan de hand.
Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens stap voor stap door om je probleem te achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb hem in een andere pc gehangen. ook daar geen beeld,
toen een 4870 in mijn pc gehangen en hoppa alles deed het gewoon weer. dus ligt aan mijn videokaart.

is zoeits te repareren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tout
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-06-2022
Zelfde probleem gehad met een Asus HD4670. Geen beeld in geen enkele pc. Gebeurde een aantal maanden na aanschaf. Als de kaart in een pc zat gaf ook de interne kaart geen beeld meer. Kaart opgestuurd voor RMA, nieuwe kaart teruggekregen. Ben benieuwd hoe lang die het gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 08:27:
heb hem in een andere pc gehangen. ook daar geen beeld,
toen een 4870 in mijn pc gehangen en hoppa alles deed het gewoon weer. dus ligt aan mijn videokaart.

is zoeits te repareren??
Ligt er een beetje aan waardoor die dood is gegaan. Als dat komt door een biosmisflash kun je die nog wel proberen te reflashen, maar anders is er niet zo heel veel wat je kunt doen (behalve fysieke schade proberen te repareren).