Toon posts:

[iMovie 09] Uitbreiden aantal Effecten en Thema's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste collega Tweakers,

Ik heb sinds een MacBookPro en ben aan de slag gegaan met iMovie. Ik vind het een geweldig programma. Op dit moment maak ik fotocompilaties met behulp van dit programma.

Om je films te verfraaien kan je gebruik maken van thema's en effecten. Hebben jullie nog goede tips bij welke sites ik meer effecten en thema's kan halen en deze aan te vullen aan de huidige 'trucendoos'?

Op Google vind je er genoeg, alleen er wordt zoveel aangeboden waardoor ik geen keuze meer kan maken. Op Apple.nl heb ik ook gekeken, maar je krijgt daar geen bruikbaar zoekresultaat.

Is het trouwens de enige manier om afbeeldingen (die van het internet zijn geplukt) in iMovie te importeren via iPhoto? Of zijn er ook andere manieren?

Verder wil ik graag weten waarom je niet altijd de 'lengte' van een foto kan aanpassen. Met andere woorden, de tijdsduur van een foto dat het in beeld blijft. Ik probeer het soms aan te passen, maar dan springt hij weer terug naar de 'vorige' tijdsduur. Wat doe ik niet goed?

En als jullie nog tips hebben, aarzel niet deze met mij te delen. ;)

Alvast bedankt voor jullie reacties.

@ Mods

Mag dit topic verplaatst worden naar het gedeelte 'software'? Daar hoort dit topic beter in thuis, dacht ik zo.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2010 10:14 ]