Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Beste mensen,

Ik heb sinds een jaar of twee een Packard Bell computer, te weten de PB BG45-U-035NL.
Op deze laptop stond windows vista voorgeinstalleerd. Zoals altijd is er ook een sticker te vinden aan de onderkant van de laptop. Tevens had ik door middel van een programma de productcode achterhaald van mijn Windows. Dit gaf mij een zogenaamde SLP-key behorende bij Packard Bell computers met Home Premium. Ik heb dit nog even getest met een tooltje van Microsoft zelf (die alleen de eerste 5 letters laat zien) en deze leek dus ook te kloppen.

Omdat mijn Windows traag begon te worden heb ik Windows opnieuw geinstalleerd met de code onder mijn laptop. Dit verliep vlekkeloos. Ik kon weer heerlijk verder computeren, tot ik dit nieuws zag:

nieuws: Microsoft vernieuwt Windows Activation Technology

Ik dacht nog bij mezelf "dat is balen voor de mensen die Windows illegaal hebben, moeten ze het maar legaal kopen." Een week later zag ik echter dat mijn achtergrond zwart werd en de volgende dag kreeg ik dus inderdaad een melding dat mijn Windows niet legitiem was. Nog 2 dagen later kon ik enkel nog internetten met mijn computer en verder niets.

Ik heb gebeld naar Packard Bell, maar die gaf mij eigenlijk één optie: koop een nieuwe cd twv 60 euro.
Ik probeerde Windows opnieuw te installeren. Ik had echter de cd niet meer dus ik leende van iemand anders een Windows Vista HP en activeerde deze met de SLP-key. Dit ging precies 1 maand goed en toen werd mijn Windows weer afgesloten.

Opnieuw bellen naar Packard Bell leverder de keuze op tussen contact opnemen met Microsoft of een nieuwe cd kopen.

Natuurlijk stuurde Microsoft me weer terug naar Packard Bell en konden beide partijen mij niet helpen.
Mijn Windows zal de eerstvolgende reboot niet meer opstarten, wat moet ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

1. niet rebooten
2. contact opnemen met microsoft en vertellen dat je key het niet doet na een reinstall en dat je wel een licentiecode hebt maar dat die niet wordt geaccepteerd.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Naar Microsoft bellen en gewoon niet vertellen dat het om een PB key gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w4rguy schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:42:
1. niet rebooten
2. contact opnemen met microsoft en vertellen dat je key het niet doet na een reinstall en dat je wel een licentiecode hebt maar dat die niet wordt geaccepteerd.
1. Volgens mij krijg je alleen een zwarte achtergrond en hele mooie popup schermpjes maar kun je wel "gewoon werken".

2. Microsoft heeft hier niets mee te maken aangezien dit een OEM computer van PB is.

Zit er geen recovery functie op je systeem (F10 bij opstarten bv.). ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Tja, aangezien je nu met twee monolithische bedrijven te maken hebt die allebei niet bekend staan om hun goeie service, denk ik dat je misschien het beste af bent met een nieuwe Windows.
Mocht je dat doen, dan zou ik je een Win7 upgrade licentie aanraden, die is niet zo duur als de full license en stukken beter dan Vista.

Volgende keer misschien maar geen PB? Jij bent niet de enige met bar slechte ervaringen met dat bedrijf en hun producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:46:
[...]

1. Volgens mij krijg je alleen een zwarte achtergrond en hele mooie popup schermpjes maar kun je wel "gewoon werken".

2. Microsoft heeft hier niets mee te maken aangezien dit een OEM computer van PB is.

OEM computer of niet, Microsoft. beheert de licenties. Windows IS en BLIJFT van Microsoft. Die geeft de codes vrij. Als jij je windows licentie activeert gebeurt dat ook bij microsoft, en niet bij Packard Bell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bel MS met het verhaal dat je je pc opnieuw moest installeeren na vervanging MOBO. En dat daarna je key het niet meer deed.

En voila een nieuwe key van MS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:34
Ben je toevallig student? Je zou nog kunnen overwegen een licentie van MSDN of Slim of iets dergelijks te scoren mits je daar toegang toe hebt.
CherandarGuard schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:47:
Tja, aangezien je nu met twee monolithische bedrijven te maken hebt die allebei niet bekend staan om hun goeie service, denk ik dat je misschien het beste af bent met een nieuwe Windows.
Mocht je dat doen, dan zou ik je een Win7 upgrade licentie aanraden, die is niet zo duur als de full license en stukken beter dan Vista.

Volgende keer misschien maar geen PB? Jij bent niet de enige met bar slechte ervaringen met dat bedrijf en hun producten.
offtopic:
Monolithisch?!
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:48:
Bel MS met het verhaal dat je je pc opnieuw moest installeeren na vervanging MOBO. En dat daarna je key het niet meer deed.

Je krijgt geen compleet nieuwe serial van ze. Ze "resetten" je huidige serial volgens mij alleen maar zodat hij weer een installatie toelaat.
w4rguy schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:48:
[...]

OEM computer of niet, Microsoft. beheert de licenties. Windows IS en BLIJFT van Microsoft. Die geeft de codes vrij. Als jij je windows licentie activeert gebeurt dat ook bij microsoft, en niet bij Packard Bell.
In de OEM voorwaarden die Microsoft stelt staat heel duidelijk dat *alle* support wordt gegeven door de OEM-fabrikant. In dit geval zal je dus toch echt zaken moeten doen met PB.

[ Voor 46% gewijzigd door Spixo op 03-06-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Met die OEMS neemt de fabrikant de ondersteuning vaak over van Microsoft (is goedkoper voor hun) dus Microsoft hoeft je inderdaad niet te helpen. Ze doen het overigens vaak wel als je het vriendelijk vraagt.

Ik zou gewoon de recoverpartitie terugzetten inderdaad. Zal inderdaad iets als F10 zijn bij het opstarten (als je dat niet van de schijf gemikt hebt)
w4rguy schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:48:
[...]

Dat klopt wel, maar de computer en Windows zijn geleverd door HP en als HP de ondersteuning op zich neemt betalen ze minder voor een licentie. Dan is het niet de bedoeling dat Microsoft alsnog klanten moet helpen, als er een nieuwe licentie nodig is dan moet HP dat regelen.

[ Voor 45% gewijzigd door Marzman op 03-06-2010 09:52 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
CherandarGuard schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:47:
Dus omdat een bedrijf ondeugdelijke software verkoopt, raadt jij TS aan om nogmaals een product van datzelfde bedrijf te kopen? Zo'n businessmodel bestaat alleen in de IT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:46:
[...]

Nee op het begin zal een schemr komen waarbij je de keuze hebt tussen een sleutel invoeren of Annuleren. Als je op de knop Annuleren drukt sluit de computer direct af.

Er zat een recovery functie op, maar ik had met Acronis True Image een backup gemaakt. Ik dacht dat dit zou voldoen en heb de herstelpartitie van PB eraf gehaald. Echter als ik een recovery doe met True Image wordt die ook direct als illegaal bestempeld.
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:48:

Een nieuwe moederbord op je laptop? Misschien als ik er niet bij zeg dat het een laptop is, wie weet dat het helpt...

BTW bedankt voor de supersnelle reacties!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Concreet: Packerd Bell MOET je helpen. Je hebt een licentie bij de laptop gekregen. Zij moeten het regelen dat die key activeerbaar blijft. (tenzij je 'm natuurlijk uitdeelt). Van die key die in de CD zit moet je afblijven.

Maar ik heb al tig laptops geactiveerd met de key die eronderin geplakt is, en dat werkt perfect. Moest de activatie niet lukken (deactiveer je windows eens) dan kan je wel bellen naar de MS support (via dat gratis nummer) en dan leg je ze gewoon de zaak uit. Heb ik ook al vaak moeten doen.

gesprek gaat als volgt: bellen -> key overtypen die op het scherm komt.

Dan 2 opties: ofwel dat de computer zegt dat het in orde is, ofwel wordt ge doorverwezen naar een support assistent(e). Dan leg je gewoon uit: je installeert Windows met een schijfje op je laptop en dat je die wilt activeren met de OEM key onder je laptop.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Volgens mij heb jij de licentiekey gebruikt van PB zelf. Je moet echt de key hebben die eronder zit. Met OEM cd (ik heb nog wel een liggen) dan kan je deze gewoon installeren met de key die onder de laptop zit. Dan moet die het gewoon doen. Zoals ik het lees heb jij namelijk de key van PB gebruikt en dan krijg je die geintjes.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefal schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:55:
[...]

Nee op het begin zal een schemr komen waarbij je de keuze hebt tussen een sleutel invoeren of Annuleren. Als je op de knop Annuleren drukt sluit de computer direct af.

Er zat een recovery functie op, maar ik had met Acronis True Image een backup gemaakt. Ik dacht dat dit zou voldoen en heb de herstelpartitie van PB eraf gehaald. Echter als ik een recovery doe met True Image wordt die ook direct als illegaal bestempeld.

[...]

Een nieuwe moederbord op je laptop? Misschien als ik er niet bij zeg dat het een laptop is, wie weet dat het helpt...

BTW bedankt voor de supersnelle reacties!!!
[hint] laptop is ook een pc [hint]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
itsalex schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:58:
Volgens mij heb jij de licentiekey gebruikt van PB zelf. Je moet echt de key hebben die eronder zit. Met OEM cd (ik heb nog wel een liggen) dan kan je deze gewoon installeren met de key die onder de laptop zit. Dan moet die het gewoon doen. Zoals ik het lees heb jij namelijk de key van PB gebruikt en dan krijg je die geintjes.
Ik heb het inmiddels al met beide geprobeerd. Het probleem is dat de code onder mijn laptop vervaagd is. Deze is niet meer te lezen en daarom heb ik zo'n programma gedraaid om erachter te komen wat mijn code was. Bij de computer van mijn vader op dezelfde manier en daar is het nog nooit fout gegaan...
Snake schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:58:
...

Maar ik heb al tig laptops geactiveerd met de key die eronderin geplakt is, en dat werkt perfect. Moest de activatie niet lukken (deactiveer je windows eens) dan kan je wel bellen naar de MS support (via dat gratis nummer) en dan leg je ze gewoon de zaak uit. Heb ik ook al vaak moeten doen.

...
Weet jij welk telefoonnummer dat is? Dan ga ik meteen bellen!
BTW hoe "deactiveer" je Windows?

[ Voor 25% gewijzigd door thefal op 03-06-2010 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
thefal schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:55:
[...]

[...]

Een nieuwe moederbord op je laptop?
Ooit van reparatie gehoord? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet jij welk telefoonnummer dat is? Dan ga ik meteen bellen!
BTW hoe "deactiveer" je Windows?
Activeer windows telefonisch maybe ??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Het probleem is dat de code onder mijn laptop vervaagd is
Daar zouden ze wel eens moeilijk om kunnen doen. dat is namelijk je verificatie/authenticatie dat je een legale licentie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:05:
[...]

Activeer windows telefonisch maybe ??? :?
Die optie ben ik nergens tegengekomen, ben het ff aan het Google-en (hoe schrijf je dat?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

thefal schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:11:
[...]

Die optie ben ik nergens tegengekomen, ben het ff aan het Google-en (hoe schrijf je dat?)
http://www.onzetaal.nl/advies/googelen.php
zo dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Ik heb via de site van Microsoft een probleem-report gedaan, ook de Microsoft Support Diagnostic Tool gedraaid. Hopelijk helpen ze me zo. Nog gezocht naar het telefoonnummer: 5 verschillende gevonden, maar geen enkele speciaal voor activatie-doeleinden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

thefal schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:28:
Ik heb via de site van Microsoft een probleem-report gedaan, ook de Microsoft Support Diagnostic Tool gedraaid. Hopelijk helpen ze me zo. Nog gezocht naar het telefoonnummer: 5 verschillende gevonden, maar geen enkele speciaal voor activatie-doeleinden. Iemand een idee?
Als je windows XP wilde activeren kwam dat altijd in beeld. Je had de keuze voor activeren via internet, of telefoon. Bij de telefoon stond dan het telefoonnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
w4rguy schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:31:
[...]

Als je windows XP wilde activeren kwam dat altijd in beeld. Je had de keuze voor activeren via internet, of telefoon. Bij de telefoon stond dan het telefoonnummer.
Dat is bij Windows Vista/7 niet anders...als je internet-activatie niet goed gaat komt er vanzelf een nummer in beeld (als ik het me goed herinner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
w4rguy schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:31:
[...]

Nee ik krijg dat scherm niet. Ik krijg de keuze tussen een nieuwe code invullen, een nieuwe kopen of contact opnemen met Microsoft via de telefoon. Kies ik dat echter dan kom ik weer in een Help-scherm terecht waar niks instaat over activeren via telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beter idee!

Maak eens gebruik van:

Ubuntu, Kubuntu, Xubuntu, Lubuntu, Elbuntu, Edubuntu, Gobuntu, Ubuntu Studio, Ubuntu Server Edition, Ubuntu MID Edition, Ubuntu Netbook Remix, Linux Mint, gOS, Ubuntu Lite, nUbuntu, Ubuntu CE, Ubuntu ME, Qimo, Damn Small Linux, Puppy Linux, Tinyme Linux, Dragon Linux en BasicLinux.

Je hebt er nog veel meer, houd er wel rekening mee dat sommige (lees: 10%) betaald is!

Succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:50:
Een beter idee!

Maak eens gebruik van:

Ubuntu, Kubuntu, Xubuntu, Lubuntu, Elbuntu, Edubuntu, Gobuntu, Ubuntu Studio, Ubuntu Server Edition, Ubuntu MID Edition, Ubuntu Netbook Remix, Linux Mint, gOS, Ubuntu Lite, nUbuntu, Ubuntu CE, Ubuntu ME, Qimo, Damn Small Linux, Puppy Linux, Tinyme Linux, Dragon Linux en BasicLinux.

Je hebt er nog veel meer, houd er wel rekening mee dat sommige (lees: 10%) betaald is!

Succes ermee
Zat ik idd ook aan te denken. Ik heb er idd al mee zitten spelen (Ubuntu live cd FTW) maar heb toch liever Windows, vooral omdat ik momenteel veel werk met VBA voor Excel en ik heb geen idee of dat goed zou draaien (het VBA gedeelte vooral) onder linux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:50:
Een beter idee!

Maak eens gebruik van:

Succes ermee
:? Ja dat lost inderdaad zijn probleem met het activeren van Windows wel op ja... |:(

Misschien kun je beter hier even kijken.

[ Voor 9% gewijzigd door TheVMaster op 03-06-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
TheVMaster schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:56:
[...]

:? Ja dat lost inderdaad zijn probleem met het activeren van Windows wel op ja... |:(

Misschien kun je beter hier even kijken.
Van die pagina:
Kan ik de software activeren via de telefoon?
Ja. Voor elke locatie is een ander telefoonnummer beschikbaar. U ziet dit nummer tijdens het activeringsproces.
Na het scherm waar staat " klik hier voor telefefonische support" word ik doorgestuurd naar het volgende scherm:
Afbeeldingslocatie: http://pokedez.webs.com/custsup.jpg
In plaat van dat ik nou gewoon het telefoonnummer krijg wordt ik naar een generieke help-pagina gestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Je wilt dan ook geen telefonische support, maar telefonische activatie. Volg de stappen om je product-key te wijzigen en dan kom je vanzelf bij een optie tot telefonische activatie.

http://pcsupport.about.co...ion/ht/changevistakey.htm
How to activate Windows Vista

[ Voor 13% gewijzigd door HuHu op 03-06-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Windows Vista SLP installaties werken met een certificaat, een BIOS tabel en een SLP Key.

Je oplossing is dan ook:

- Download My Digital Activator
- Gebruik dit programma'tje om de Packard Bell XML Cert. te installeren (je kan het ook handmatig doen)
- Installeer de code (elke Windows Vista SLP code werkt, het is universeel)

En dan is windows geactiveerd.

Wat waarschijnlijk je probleem is, is dat je BIOS een tabel bevat met de Packard Bell Marker en SLIC (versie 2.0) waardoor een OEM key alleen werkt met een SLP Cert geinstalleerd. Als je dan HP's schijf gebruikt krijg je dus een HP cert. en niet een van PB. Met een retail disk krijg je totaal geen cert, dus daar schiet je ook niks mee op als je legaal wil blijven.

Op de forums van mydigitallife.info kan je MDA vinden, en de certificaten. Deze staan/stonden ook op de HDD van je computer, om dat Packard Bell deze levert bij elk systeem (anders zou de 'activatie' niet werken - er wordt niks geactiveerd, SLP/OEM is offline, niet online).

Mocht je geautomatiseerde script tools niet vertrouwen, dan kan je de ingebouwde CLI tools gebruiken:
(met Admin rechten!)

code:
1
slmgr -ipk [KEY]

waarbij [KEY] vervangen dient te worden met een SLP key.

Dan zit de juiste sleutel er in, als dat nog niet het geval was.

code:
1
slmgr -ilc [CERT]

Waarbij [CERT] vervangen dient te worden met het volledige pad naar het certificaat.

De packard bell generic SLP key:
6PFJK-WKXQR-9Q27C-6CWD7-MQ3CQ --- XXXXX-OEM-7332157-00115 --- Packard

Packard Bell SLP Cert.:
http://drop.io/5g8vikj/asset/packard-zip

Alle informatie is vrij beschikbaar op internet, gewoon een beetje googelen en je komt er wel.
Het verbaast me dat er niet iemand eerder met deze informatie kwam :S de 'Tweakers' hier weten toch wel hoe hun geliefde windows werkt?

Oh, het hangt wel van het type activatie af, er zijn er een paar. Quote van MDL:
Two kinds of OEM Product Keys:

OEM SLP Keys:
* OEM SLP (System-Locked Pre-installation) keys are only issued to the big manufacturers such as Dell, Asus, Sony, etc.

* These are the only keys that are able to bypass activation that is, perform offline activation without contacting Microsoft.

* They will work with any OEM SLP system, regardless of the OEM system's brand i.e. Product Keys are not brand specific.

OEM NONSLP Keys:
* Similar to Retail, but distributed and supported by an OEM. Needs activation by phone or online and they are not brand specific. .

OEM COA Keys:
* OEM COA keys (Certificate of Authentication) are regular OEM keys that require activation, either by phone or online and they are not brand specific.
(you will find the sticker with the key underneath you Laptop or on the side of you PC)

* These keys will work in general same as Retail or Upgrade keys and can be used only once.

OEM SLP Product Keys activation:
* You need is an OEM SLP Product Key that matches the version of Windows Vista you have installed or are going to install.
(Home Basic, Home Premium, Business or Ultimate), plus the OEM certificate matching the SLIC table

* The OEM SLP Product Key does not have to match the OEM-brand certificate nor the OEM-brand BIOS ACPI_SLIC information.
(The only ones that need to match are the OEM-brand certificate and the OEM-brand BIOS ACPI_SLIC information.)

* SLP activation doesn't work with Vista Release Candidates or Vista Beta versions. Only the final version (RTM, Retail or OEM).

i.e.: A+B+C = Vista Activated Offline
OEM SLP Key + OEM Certificate + Full SLIC Table = Vista Activated Offline
If one (A,B or C) is missing, activation will fail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
HuHu schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:20:
Je wilt dan ook geen telefonische support, maar telefonische activatie. Volg de stappen om je product-key te wijzigen en dan kom je vanzelf bij een optie tot telefonische activatie.

http://pcsupport.about.co...ion/ht/changevistakey.htm
How to activate Windows Vista
Klein typefoutje maar dat is dus exact wat ik al gedaan heb en dan kom ik dus it bij het scherm hierboven

Bedankt JohnKeates, deze informatie kreeg ik ook net via DM en dit lijkt te werken!

[ Voor 32% gewijzigd door thefal op 03-06-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
En 2 dagen later terug bij af :S Nog een keertje het stappenplan gevolgd, hoop dat ie nou wel blijft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:26
Als het weer gebeurt, kun je dan MGADiag eens draaien?

http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=52012

En dan onder tabblad 'Windows' de knop Copy en dan het resultaat hier neerplempen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Je vertelt nergens hoe je Windows hebt geïnstalleerd. Heb je een recovery-DVD gebruikt of heb je zelf wat gedownload?

In het tweede geval: heb je wel exact dezelfde versie geïnstalleerd als er eerst op stond? Dus niet alleen de uitvoering (Home/Business) maar ook 32 of 64 bit?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
CodeCaster schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:11:
Je vertelt nergens hoe je Windows hebt geïnstalleerd. Heb je een recovery-DVD gebruikt of heb je zelf wat gedownload?

In het tweede geval: heb je wel exact dezelfde versie geïnstalleerd als er eerst op stond? Dus niet alleen de uitvoering (Home/Business) maar ook 32 of 64 bit?
64 bit draait niet op mijn processor ;)

[ Voor 172% gewijzigd door thefal op 06-06-2010 15:32 ]

Pagina: 1