Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen!

Ik wil een videoclip opnemen met mobiele telefoons.
Ik wil deelnemers van een festival vragen om video's te maken met hun mobiele telefoons. Deze video's worden in elkaar gezet op een computer voor een videoclip.

Nu zijn er veel verschillende soorten mobiele telefoons. Zijn er kabels waar bijvoorbeeld meerdere hulpstukken oppassen voor data te verzenden?

Of zijn er nog andere opties mogelijk?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Mobiel verzenden op 1 punt? Dus in ieder geval draadloos op 1 plek dmv bluetooth en Wifi. Daarbij kun je een algemene kaartlezer stoppen zodat je 9 van de 10 kaarten kan aflezen. Zo kun je in ieder geval zoveel mogelijk al hebben/ontvangen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
De meerderheid van de telefoons zal een mini-usb of micro-usb-aansluiting hebben. Dan heb je maar 2 kabeltjes nodig. De rest vraag je of ze hun eigen kabeltje mee willen nemen(als hun telefoon geen van de voorgaande 2 aansluitingen heeft).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb verschillende mobiele telefoons die bestanden moeten verzenden via bluetooth naar één computer, zonder dat de telefoons geautoriseerd moeten worden.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2010 10:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb verschillende mobiele telefoons die bestanden moeten verzenden via bluetooth naar één computer, zonder dat de telefoons geautoriseerd moeten worden.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?