Toon posts:

Welke headset ???

Pagina: 1
Acties:
  • 350 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een headset voor gamen. Budget is €65,- inclusief verzenden.

eisen:

- ik MOET niks meer horen als achtergrond geluid
- Moet lekker hard kunnen, en dan wel goed geluid kunnen blijven
- moet full cover zijn (of hoe je dat ook noemt, hij moet helemaal over mijn oren heen gaan), ik heb namelijk DOMBO oren (de grootte dan)
- ik wil geen 6 weken wachten

Alvast bedankt voor de hulp

De volgende heb ikzelf op het oog al

1. Creative Fatal1ty Gaming Headset
2. Steelseries Siberia Full-size Headset
3. Razer Megalodon 7.1 Gaming Headset (als mijn budget binnenkort word verhoogd door het winnen van wk poule)
4. Creative Fatal1ty HS-1000
5. Zalman ZM-RS6F+M
6. Mionix KEID 20 Zwart
7. Sharkoon X-Tatic Analog

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2010 09:20 ]

• Warlock
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-01 20:58
En wat heb je zelf al op het oog?

• PaveloW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:33
En wat heb je zelf al gevonden?
edit: net te laat

[ Voor 35% gewijzigd door PaveloW op 03-06-2010 09:11 ]

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-01 22:47

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Steelseries Siberia V2 en dan de zwarte. die heeft een USB geluidskaart, dan kan je selecteren of je bijvoorbeeld geluid op je speakers of koptelefoon wilt, en hij heeft gewone jack aansluitingen (voor mp3 spelers bijvoorbeeld).

**edit**

gaat alleen iets boven je budget maar dat moet je er voor over hebben. Je bent gelijk voor 2-3 jaar klaar.

[ Voor 21% gewijzigd door w4rguy op 03-06-2010 09:12 ]

All-Round nerd | iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Ik dnek dat het 1 van deze twee word:

- Creative Fatal1ty Gaming Headset
- Zalman ZM-RS6F+M

welke zouden jullie nemen???

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:02:
Ik dnek dat het 1 van deze twee word

- Creative Fatal1ty Gaming Headset
- Zalman ZM-RS6F+M

welke zouden jullie nemen???
Siberia V2 Black.

Sowieso niet de Fatal1ty, is mij nooit lekker bevallen. Oogde mij een beetje als handelsmerk en niet als kwaliteitsproduct.

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:34
Juist wel de creative, heb hem al 3 jaar en nog niet eens slijtage te zien, op de opdruk verf na dan.
Schuimrubber is nog goed, geen kabel breuken, terwijl ik er al vaak genoeg over gevallen ben.
De losse microfoon buigt iets makkelijker na al die jaren maar nog steeds een van de beste die ik gehoord heb in deze categorie.

Verwijderd

Topicstarter
Creative Fatal1ty Gaming Headset === het geworden

thanks voor de hulp, en met deze headset hou ik ook nog geld over ook;)

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Zandpad schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:08:
Juist wel de creative, heb hem al 3 jaar en nog niet eens slijtage te zien, op de opdruk verf na dan.
Schuimrubber is nog goed, geen kabel breuken, terwijl ik er al vaak genoeg over gevallen ben.
De losse microfoon buigt iets makkelijker na al die jaren maar nog steeds een van de beste die ik gehoord heb in deze categorie.
en wanneer ga je het over de geluidskwaliteit hebben? de siberia V2 ondersteund (als je hem gebruikt met de geluidskaart) een digitaal kanaal. Tevens werkt het subje in de headset heerlijk (mijn oren trilde bij de ontploffingen in BFBC2). Het geluid klinkt helder alsof het uit een perfect setje speakers komt, zowel in lage als in hoge tonen! De microfoon raak je ook nooit kwijt want die zit in de linker oorschelp verwerkt.

• Zandpad
w4rguy schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:11:
[...]

en wanneer ga je het over de geluidskwaliteit hebben? de siberia V2 ondersteund (als je hem gebruikt met de geluidskaart) een digitaal kanaal. Tevens werkt het subje in de headset heerlijk (mijn oren trilde bij de ontploffingen in BFBC2). Het geluid klinkt helder alsof het uit een perfect setje speakers komt, zowel in lage als in hoge tonen! De microfoon raak je ook nooit kwijt want die zit in de linker oorschelp verwerkt.
Ik wil niet het topic kapen oid. Maar over de geluidskwaliteit ben ik meer dan tevreden. Ik gebuik een Soundblaster X-Fi Extreme Audio, en de bass heb ik zowat op zn laagst staan omdat dat ding van mn kop trilde.

Het geluid is kristal helder, een vriend van me heeft alleen een webcammicrofoon naast een open raam 2 hoog. Als er iemand beneden in de bushok zit kan ik verstaan wat die aan het discussiëren zijn.

En het kwijtraken van de microfoon, inpluggen en nooit meer eruit halen?

[ Voor 15% gewijzigd door Zandpad op 03-06-2010 10:16 ]

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Zandpad schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:14:
[...]

Ik wil niet het topic kapen oid. Maar over de geluidskwaliteit ben ik meer dan tevreden. Ik gebuik een Soundblaster X-Fi Extreme Audio, en de bass heb ik zowat op zn laagst staan omdat dat ding van mn kop trilde.
Bij de Siberia V2 hoef je dus niet perse een dure geluidskaart extra te kopen want je krijgt een usb geluidskaart bij de zwarte versie erbij.

Verwijderd

Topicstarter
Een laatste vraagje !

Zou ik een aparte geluidskaart moeten kopen? Op mijn MOBO (asrock X58 supercomputer) zit onboard en die gebruik ik nu.

• Zandpad
Er is Creative Fatality variant die USB heeft ipv 3,5mm.
Exact hetzelfde, maar omdat ik graag boxen en headset te gelijk wil kan dat niet.

• Zandpad
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:16:
Een laatste vraagje !

Zou ik een aparte geluidskaart moeten kopen? Op mijn MOBO (asrock X58 supercomputer) zit onboard en die gebruik ik nu.
Onboard is meer dan genoeg, ik gebruik er een extra omdat mijn onboard dood is.

Sorry voor dubbelpost:(
Merkte het te laat.

[ Voor 6% gewijzigd door Zandpad op 03-06-2010 10:18 ]

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Zandpad schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:16:
Er is Creative Fatality variant die USB heeft ipv 3,5mm.
Exact hetzelfde, maar omdat ik graag boxen en headset te gelijk wil kan dat niet.
Als je de USB versie koopt, kun je hem niet meer in een mp3-speler pluggen. De Siberia V2 komt met 3.5 jacks, en een extra geluidskaart met 3.5 mm jacks in.

Verwijderd

SteelSeries Siberia V2 USB + 3.5 Jacks White <3

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2010 10:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
thanks to all!!

Creative Fatal1ty Gaming Headset gaat mijn oren blij maken ;)

• Zandpad
w4rguy schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:18:
[...]

Als je de USB versie koopt, kun je hem niet meer in een mp3-speler pluggen. De Siberia V2 komt met 3.5 jacks, en een extra geluidskaart met 3.5 mm jacks in.
Tja ik loop nou eenmaal niet graag met een redelijk grote headset op over straat. Ik wil het geluid in het verkeer ook horen!?
Daarvoor heb ik gewoon een Logitech In Ear setje.

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Zandpad schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:20:
[...]

Tja ik loop nou eenmaal niet graag met een redelijk grote headset op over straat. Ik wil het geluid in het verkeer ook horen!?
Daarvoor heb ik gewoon een Logitech In Ear setje.
Dan doe je hem half op? Ik hoor het verkeer nog goed hoor, gewoon een tikje zachter zetten wat makkelijk gaat via de analoge schuif op de kabel (potmeter).

• Zandpad
w4rguy schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:23:
[...]

Dan doe je hem half op? Ik hoor het verkeer nog goed hoor, gewoon een tikje zachter zetten wat makkelijk gaat via de analoge schuif op de kabel (potmeter).
Deze discussie hier verder zetten heeft geen enkel nut voor het topic of voor de TS.
DM me gerust, maar ik ga hier niet verder.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er geen problemen mee hoor ;)

mijn vraag is beantwoord dus ik vind het niet erg

• Zandpad
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:34:
Ik heb er geen problemen mee hoor ;)

mijn vraag is beantwoord dus ik vind het niet erg
Algemene beleid van GoT:
Als je reageert om iemand te helpen wordt dat natuurlijk in de basis op prijs gesteld. Wel is het zo dat ook aan het reageren eisen zijn gesteld. Reageer bijvoorbeeld altijd ontopic en probeer de topicstarter te helpen met zijn probleem of ga serieus om met de discussie of het aangesneden onderwerp. We verwachten natuurlijk dat je elkaar respectvol bejegent. Zeker als een user zich kwetsbaar opstelt in zijn topicstart of post is het de bedoeling dat je hem niet tot in den treure ondervraagt of op hem in gaat hakken. Het is op dit forum zeker niet zo dat je geen vragen mag stellen bij de uitgangspunten van een topicstarter, dat is zelfs één van de onderscheidende eigenschappen van GoT. Het is hierbij alleen wel erg belangrijk om de topicstarter in zijn waarde te laten en hier niet eeuwig mee door te gaan.

Soms komt het voor dat mensen die een topic starten zich niet helemaal aan de regels houden. Dit kan verschillende redenen hebben; zo kan de topicstarter misschien niet goed gezocht hebben, of heeft hij het beleid niet gelezen en plaatst een illegale link of vraagt naar warez. Kom je zoiets tegen, dan is het niet de bedoeling dat je in dat topic de zogenaamde wijsneus gaat uithangen, maar dat je de kwestie meldt. Dit kan door het aanmaken van een topicreport of via het openen van een topic in Schop een Modje. Het is overigens absoluut niet nodig om te melden in een topic dat je een topicreport hebt geschreven! Besluit je om tóch te reageren in het draadje, doe dat dan alleen om de topicstarter op weg te helpen. Leg rustig en vriendelijk uit dat dit soort dingen vaak gevraagd worden, en geef hem een linkje uit de search.

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Volgensmij probeer ik een advies aan TS te geven, waar hij om vroeg (Welke headset?). dat jij het niet eens bent met mijn advies is niet mijn probleem. Als jij je stoort aan de demping van geluid van buiten (wat belangrijk is bij een headset), dan doe je toch 1 oorschelp af?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:16

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Kom je zoiets tegen, dan is het niet de bedoeling dat je in dat topic de zogenaamde wijsneus gaat uithangen, maar dat je de kwestie meldt. Dit kan door het aanmaken van een topicreport of via het openen van een topic in Schop een Modje.
:+

Wise enough to play the fool

• Zandpad
w4rguy schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:45:
Volgensmij probeer ik een advies aan TS te geven, waar hij om vroeg (Welke headset?). dat jij het niet eens bent met mijn advies is niet mijn probleem. Als jij je stoort aan de demping van geluid van buiten (wat belangrijk is bij een headset), dan doe je toch 1 oorschelp af?
Het ging om het feit dat we aan het Topic kapen zijn.
Ik respecteer dat jij dat fijn vindt, van mij hoeft het niet dus geef ik een ander advies aan de TS.
Het is niet mijn bedoeling een discussie op gang te brengen over het feit dat USB headsets beter ofzo zijn dan analoge headsets.

Persoonlijk ben ik heel blij met mijn Creative Fatality Gaming Headset, en ik hoop dat de TS er ook blij mee is.
Als jij kan leven met een dop over je oor en de andere erachter dan moet je dat helemaal zelf weten...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.