filenox heeft http://filenox.hyves.nl/blog/ waar de http://tweakblogs.net/feed gepubliceerd wordt, is hier iets aan te doen? Het lijkt me logischer als deze user http://filenox.tweakblogs.net/feed gaat publiceren ipv met 'onze content' aan de haal gaat. (kwam em tegen toen ik zocht op mijn blog).
Ziet eruit als een foutje, had je hem niet beter eerst kunnen DM'en in plaats van de kwestie aan te kaarten in LA?
En nee, natuurlijk mag dit niet als het opzettelijk is gedaan (plagiaat), maar ik vind het nog wat te vroeg om daarvan te spreken. Het zou best kunnen zijn dat 'ie zich van geen kwaad bewust is.
Ik heb 'm even op dit topic geattendeerd.
En nee, natuurlijk mag dit niet als het opzettelijk is gedaan (plagiaat), maar ik vind het nog wat te vroeg om daarvan te spreken. Het zou best kunnen zijn dat 'ie zich van geen kwaad bewust is.
Ik heb 'm even op dit topic geattendeerd.
[ Voor 18% gewijzigd door Jaap-Jan op 03-06-2010 02:05 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ik mag/kan niet meer DM'enJaap-Jan schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 02:01:
Ziet eruit als een foutje, had je hem niet beter eerst kunnen DM'en in plaats van de kwestie aan te kaarten in LA?

Gezien de hoeveelheid al ge'publiceerde' blogs lijkt het me geen foutje, al vanaf 10 november staan er entries.En nee, natuurlijk mag dit niet als het opzettelijk is gedaan (plagiaat), maar ik vind het nog wat te vroeg om daarvan te spreken.
Misschien ben je de eerste die het opvalt. Ik wacht even af.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Wiethoofd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 02:05:
[...]
Ik mag/kan niet meer DM'eneen mailtje had idd gekund, maar ik wou/wil weten wat tweakers hier van vindt
offtopic:
Hmmm...Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Hmmm...Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Hij republiceert een feed, dat lijkt me wel toegestaan, daar zijn feeds voor. Als je op de posts klikt, zie je uiteindelijk 'Read the original post here'. Het is niet alsof je de posts daar wilt lezen, de layout is helemaal verneukt.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
qft.Trinsec schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 02:15:
Hij republiceert een feed, dat lijkt me wel toegestaan, daar zijn feeds voor. Als je op de posts klikt, zie je uiteindelijk 'Read the original post here'. Het is niet alsof je de posts daar wilt lezen, de layout is helemaal verneukt.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Het punt is dat het niet alléén zijn eigen blogs zijn, maar alle Tweakblogs. Ook is niet meer te zien dat de content niet door hemzelf geschreven is. Alleen als je 'Read the original post here' aanklikt, zou je dat af kunnen leiden.
Technisch is het geen probleem, auteursrechtelijk kan het wel een probleem zijn, maar dat is dan wel iets wat onderling uitgevochten moet worden en niet op een forum.
Technisch is het geen probleem, auteursrechtelijk kan het wel een probleem zijn, maar dat is dan wel iets wat onderling uitgevochten moet worden en niet op een forum.
Oh... ALLE blogs had ik niet gezien, dacht dat het alleen zijn content was... dan moet er idd in ieder geval een bronvermelding bij...
Het zou netjes zijn als hij iig de auteur erbij zou vermelden (die staat ook niet voor niets in de feed).
Overigens, bij het gebruik van de [more]-tag wordt sowieso niet het gehele artikel gepubliceert, dus het betreft in veel gevallen zelfs incomplete content. Gelukkig wordt er dan wel weer doorgelinkt naar de blogpost zelf.
Maar goed, behalve dat de bronvermelding beter/duidelijker kan zie ik hier geen groot probleem in.
Overigens, bij het gebruik van de [more]-tag wordt sowieso niet het gehele artikel gepubliceert, dus het betreft in veel gevallen zelfs incomplete content. Gelukkig wordt er dan wel weer doorgelinkt naar de blogpost zelf.
Maar goed, behalve dat de bronvermelding beter/duidelijker kan zie ik hier geen groot probleem in.
Intentionally left blank
Dat is ook pas sinds ik daar om vroegcrisp schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:25:
Het zou netjes zijn als hij iig de auteur erbij zou vermelden (die staat ook niet voor niets in de feed).
offtopic:
De auteurs stonden er altijd al bij in de rss feed. Nu is alleen de naam van het blog aan de titel toegevoegd, net wat anders.
De auteurs stonden er altijd al bij in de rss feed. Nu is alleen de naam van het blog aan de titel toegevoegd, net wat anders.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Wow, een mailtje zou ook voldoen hoor... Ik wil me eerst en vooral verontschuldigen aan degene die zich aangesproken voelen, dit was niet de bedoeling, ik ben ook nooit online op hyves waardoor ik me ook van geen kwaad bewust was. Ik ben nu aan het kijken hoe ik alle gepubliceerde blogs kan verwijderen....
Edit gevonden!
Edit gevonden!

[ Voor 14% gewijzigd door filenox op 03-06-2010 16:58 ]
Haha, die krabbels. Casanova!
[ Voor 6% gewijzigd door Marcusso op 03-06-2010 16:58 ]
No Shame, only Fame!
Begrijp me goed, er is geen enkel verwijt van ons naar jou. Je hebt ons op een goed spoor gebracht en daarvoor dank!filenox schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:54:
Wow, een mailtje zou ook voldoen hoor... Ik wil me eerst en vooral verontschuldigen aan degene die zich aangesproken voelen, dit was niet de bedoeling, ik ben ook nooit online op hyves waardoor ik me ook van geen kwaad bewust was. Ik ben nu aan het kijken hoe ik alle gepubliceerde blogs kan verwijderen....
Edit gevonden!
[afbeelding]
Case closed
[ Voor 99% gewijzigd door zeef op 03-06-2010 19:35 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.