Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hellup :(

Pagina: 1
Acties:
  • 647 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een mooi low-budget keyboard met anti-ghosting, en stuitte uiteindelijk op de Microsoft Sidewinder X4, maar dit model is alleen maar beschikbaar in het Duits bij alle webshops in de pricewatch hier, en in de pricewatch bij Hardware.info :(

Weet iemand misschien een webshop of winkel die dit keyboard in QWERTY US-International verkoopt? Ik wil het liefst wel onder de 60 euro blijven inclusief verzendkosten, bij de meeste webshops kostte het minder dan 55 maar helaas alleen de Duitse versie.

Alvast bedankt!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-11 08:39

Jer0entjeh88

display: grid;

http://azerty.nl/5-1316-2...toetse.html?tab=overzicht

Volgende keer beter zoeken

Edit: Mijn fout

[ Voor 14% gewijzigd door Jer0entjeh88 op 02-06-2010 23:50 ]

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Maar hij wil geen Duitse versie :+

te laat...

Misschien kun je Microsoft een mail sturen of ze ook een US-versie hebben?

[ Voor 64% gewijzigd door martijntjuhh op 02-06-2010 23:51 ]

Het is bedoening, niet bedoeling

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties,

Ze hebben wel een US versie, en een UK versie maar blijkbaar leveren ze hem niet bij de bekende webshops in NL :(

Bij Amazon.co.uk, zijn de verzendkosten naar een NL adres daarvan nog redelijk?

• Adames
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-11 21:42
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 23:56:
Bedankt voor jullie reacties,

Ze hebben wel een US versie, en een UK versie maar blijkbaar leveren ze hem niet bij de bekende webshops in NL :(

Bij Amazon.co.uk, zijn de verzendkosten naar een NL adres daarvan nog redelijk?
Items: GBP 36.14
Postage & Packing: GBP 5.81

Order Total: GBP 41.95
Payment Total: EUR 52,58**

Naar mijn adres in Nederland dus. Schijnbaar evenveel als verzendkosten van azerty

edit: en je hebt een creditcard nodig, of een paypal debet card

[ Voor 13% gewijzigd door Adames op 03-06-2010 00:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Adames schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 23:57:
[...]

Items: GBP 36.14
Postage & Packing: GBP 5.81

Order Total: GBP 41.95
Payment Total: EUR 52,58**

Naar mijn adres in Nederland dus. Schijnbaar evenveel als verzendkosten van azerty
Ik ga het uitproberen, heel veel dank voor de moeite! :)
EDIT@Creditcard : Oei laat die nu net afgesloten te zijn :( zal even kijken of er PayPal support is.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2010 00:00 ]

• Adames
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 23:59:
[...]

Ik ga het uitproberen, heel veel dank voor de moeite! :)
EDIT@Creditcard : Oei laat die nu net afgesloten te zijn :( zal even kijken of er PayPal support is.
ik blijf maar editen.
Credit card is nodig, paypal support is er schijnbaar wel. Alleen heb ik die nooit gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
Adames schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 00:01:
[...]

ik blijf maar editen.
Credit card is nodig, paypal support is er schijnbaar wel. Alleen heb ik die nooit gebruikt.
Hehe, sorry ik druk soms te snel op het 'Verstuur bericht' knopje, ik heb de PayPal support niet kunnen vinden maar ben nog op zoek!

edit : hm, na wat rond te zoeken op Google en de site zelf hebben ze blijkbaar gezegd dat ze dus geen PayPal support hebben :(.
http://www.amazon.com/gp/...isplay.html?nodeId=513058

We do not currently accept international wire transfers, PayPal, or Smart Cards. For grocery purchases, we are unable to apply manufacturer's coupons, food stamps, or any other payment method not listed above.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2010 00:06 ]

• Adames
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 00:02:
[...]

Hehe, sorry ik druk soms te snel op het 'Verstuur bericht' knopje, ik heb de PayPal support niet kunnen vinden maar ben nog op zoek!

edit : hm, na wat rond te zoeken op Google en de site zelf hebben ze blijkbaar gezegd dat ze dus geen PayPal support hebben :(.

[...]
Paypal debit card zou wel moeten werken.
Geen idee hoe zo iets werkt overigens,

Verwijderd

Topicstarter
Adames schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 00:09:
[...]

Paypal debit card zou wel moeten werken.
Geen idee hoe zo iets werkt overigens,
Heb even gekeken maar die zijn alleen voor de VS nu, dus weer terug bij af :( toch bedankt voor de moeite.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:02
Ik volg je topic verder niet, maar hier heb je denk ik wel wat aan :) http://www.mywirecard.com/nl/Home.html

Verwijderd

Topicstarter
Avalaxy schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 00:46:
Ik volg je topic verder niet, maar hier heb je denk ik wel wat aan :) http://www.mywirecard.com/nl/Home.html
Bedankt, is wel een handige link.

Maar heb liever toch wel een makkelijkere uitweg, ik wil alleen een keyboard halen met wat verbeterde anti-ghosting en daarvoor lijkt een creditcard-alternatief mij wat te extreem, heeft niemand dit keyboard gezien in winkels of webshops? Ik neem ook genoegen met de UK versie.

Alternatieven zijn ook gewaardeerd, wel het liefst binnen het budget van 60 euro of lager, en het gaat mij vooral om de anti-ghosting en hoef geen backlit of macrokeys, alhoewel dit toetsenbord daarmee wel een mooie deal maakte.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2010 00:52 ]

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:02
Mja, punt is dat als je iets in het buitenland wilt bestellen, je doorgaans met CC moet betalen. Eventueel kun je iets regelen wat betreft direct transfer door ze even te mailen... Ik wilde ooit een gitaar kopen in Engeland, en die gaven via de mail zelfs aan liever een direct transfer te ontvangen.

Mocht dat niet werken en je kunt geen buitenlandse webshop vinden die PayPal accepteert zou ik WireCard toch als alternatief bekijken omdat het in principe gewoon een virtuele MasterCard is waar je met een normale overboeking geld op kunt zetten.

Overigens ben ik bang dat als je keyboard niet in de pricewatch staat, je hem niet zult vinden in Nederland.

Van keyboards weet ik overigens weinig af, dus meehelpen naar alternatieven zoeken gaat niet lukken :-(

[ Voor 6% gewijzigd door Avalaxy op 03-06-2010 00:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat wel in de pricewatch van Hardware.info, maar helaas zijn dat DE versies :( Ook bij beide shops die hem leverden gevraagd en beide leveranciers van de shops hebben alleen de DE uitvoering.

Hmm, ik ken nog wel mensen met een creditcard, misschien die even vragen om hulp.

• ZwartePanter
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-01-2023
Misschien een stom idee, maar is het geen optie om de duitse versie te bestellen, die in te stellen als US/International en even wat toetsen voorzichtig om te wisselen?

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

k8ijkend n aar je topic titel, heb je daar niet veel inzet in gedaan, neem ik aan dat je zelf ook niet veel inzet hebt gedaan om de keyboard zelf te zoeken.

Immers zou je wel inzet hebben gedaan had je ook een betere topic titel gekozen in plaats van "Hellup :(" een compleet niets zeggende topic titel.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.