Kun je in Windows XP SP3 de resolutie van je desktop groter maken dan de maximale resolutie van je monitor? Ik heb een programma wat een jpg voor me maakt van iets wat ik nodig heb voor artikel (specifiek programma voor de vergelijking van 2 datasets), maar het geeft me of een plaatje wat maar de halve resolutie van mijn 1650*1080 desktop gebruikt, of geeft niet het hele plaatje. Met wat testen op een andere resolutie lijkt het erop dat het afhankelijk is van de resolutie van de desktop.
Ik heb op sommige netbooks gezien dat je de resolutie kan verhogen tot boven de maximale resolutie van het beeldscherm en dan kunt gaan schuiven. Mijn zoektochten naar extended desktop resulteerden in topics en informatie over 2 monitoren, en virtual desktop was het ook niet.
Zijn er utilities die dit doen, ben ik gewoon blind, of is er een toverzoekwoord wat ik gemist heb?
(en nee, ik kan geen ander programma gebruiken. Java en hier speciaal voor geschreven)
Ik heb op sommige netbooks gezien dat je de resolutie kan verhogen tot boven de maximale resolutie van het beeldscherm en dan kunt gaan schuiven. Mijn zoektochten naar extended desktop resulteerden in topics en informatie over 2 monitoren, en virtual desktop was het ook niet.
Zijn er utilities die dit doen, ben ik gewoon blind, of is er een toverzoekwoord wat ik gemist heb?
(en nee, ik kan geen ander programma gebruiken. Java en hier speciaal voor geschreven)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.