Tele 2 Multimedia modem DV-2020

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaaaaa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-08-2022
Ik heb al een tijdje internet, tv en bellen van Tele2. Nu is hierbij een multimedia modem geleverd, de DV-2020.
Afbeeldingslocatie: http://www.verstralen.nl/pppblog/data/File/fotolinks/DV-201AMR_l.jpg
Nou zag ik laatst dat hier een USB-B poort op zat, dus ik denk dat is handig, dan hang ik mijn externe HD eraan en kan ik 'm gebruiken als netwerkschijf. Nu heb ik mijn HD, een maxtor one touch 4, eraan gehangen, maar krijg m op geen mogelijkheid te zien op mn modem. Nu is mijn vraag aan jullie of er een manier is om mn HD toch via de modem als netwerkschijf in te zetten? Of probeer ik iets onmogelijks?
(heb nog geen NAS of andere server staan, die staan op m'n wishlist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 22:09
Die USB poort is daar niet voor, dus gaat nooit werken.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:03
Nee, dat gaat niet. De USB poort is puur bedoelt om het modem te verbinden met een PC.
Daarbij is de poort in de firmware uitgeschakeld. Dus dubbel niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 20:42
Daarnaast slikt sowieso geen enkel apparaat met een USB-B poort een apparaat zoals een HD. Om die reden bestaan er ook geen USB-B - USB-B kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzaaaaa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-08-2022
Ok dan ga ik het anders oplossen, bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:52
Ik heb overigens dezelfde modem en heb gewoon de extr netwerkingang gebruikt voor de HD, werkt prima!
Pagina: 1