Ik heb hier een Linksys WRT150. Hier heeft het draadloos internet altijd goed van gewerkt. Maar vandaag heeft mijn broer een nieuwe laptop gekocht, En hij kan ook goed via draadloos internet verbinden. Maar het is echt verschrikkelijk traag (download snelheden van maar 3kb/sec bijv.) Ik dacht dat het eerst aan de laptop lag, Maar de oude laptop met draadloos internet heeft opeens precies het zelfde probleem. Heb ook mijn PS3 op draadloos internet gedaan, En ook precies hetzelfde probleem. Maar als ik de laptop via kabel aansluit, Werkt hij wel gewoon zoals het hoort.
Wat ik gedaan heb:
Router uit gezet
Beveiliging eraf gehaalt om te kijken of dat wat uitmaakte (niet)
Router gereset
De laptop stond toen maar ongeveer 2 meter van de router af, zonder een muur ertussen. Dus daar kan het niet aan liggen (signaal sterkte was ook goed)
Weet iemand hier hoe ik dit e.v.t. kan oplossen? Ik heb hier thuis niet een andere draadloze router liggen. Dus daar kan ik het niet mee testen.
Provider is OnsBrabantNet.
Met kabel werkt het dus wel zoals het hoort.
Alvast bedankt.
Wat ik gedaan heb:
Router uit gezet
Beveiliging eraf gehaalt om te kijken of dat wat uitmaakte (niet)
Router gereset
De laptop stond toen maar ongeveer 2 meter van de router af, zonder een muur ertussen. Dus daar kan het niet aan liggen (signaal sterkte was ook goed)
Weet iemand hier hoe ik dit e.v.t. kan oplossen? Ik heb hier thuis niet een andere draadloze router liggen. Dus daar kan ik het niet mee testen.
Provider is OnsBrabantNet.
Met kabel werkt het dus wel zoals het hoort.
Alvast bedankt.