Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kinnie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-05 22:19
Hallo allemaal,

Op dit moment gebruik ik de EAH3870x2 met een full cover block voor liquid cooling.

Nou is mijn vraag: als ik deze in crossfire zou zetten met een normale 3870, heeft dat zin?

Want bij VA staan ze zo rond de 40-50 euro.

Ik heb nog geen behoefte aan een nieuwe uit de 5xxx reeks, hij doet het nog prima. wil wel gewoon een keertje cf draaien/proberen.

Alvast bvd voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt er aan
Wat kan je voor je ouwe krijgen
Tel dit samen op en kijk of er gebruikte is die beter presteert.

Voor 60euro heb je al een 4850 die sneller is dan jouw crossfire setje .
Voo 80euo heb je en 4870 die nog sneller is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafeltje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-08 12:56
Als het je gaat om in CF te kunnen draaien, kun je evt ook kijken naar V&A aangeboden: Sapphire HD 3870X2 1GB GDDR3 PCI-E.

Ik heb geen idee of je de prestatiewinst echt merkt en of je het nodig hebt, maar je energieverbruik gaat wél omhoog. Je draait op waterkoeling dus warmte zelf zal geen probleem zijn voor je pc, maar dit zou een warme zomer kunnen worden op je slaap-/werkkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kinnie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-05 22:19
Voor 60euro heb je al een 4850 die sneller is dan jouw crossfire setje .
Voo 80euo heb je en 4870 die nog sneller is
klopt heb je gelijk in. Het is alleen dat ik gewoon wil spelen met een cf opstelling.
bijkomend geval is met een 48xx serie de vloeistof blokken rond de 70 euro zitten, komt er ook bij.
die van de 37xx zijn als een lawine omlaag gegaan en zitten nu op een euro of 25.

Het is om te hobby-en, maar ik zou niet willen dat men pc trager wordt omdat de 3870 men 3870x2 onderuit haalt.

Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik van cf geen verstand heb buiten het principe als je 2 dezelfde kaarten in cf zet dat je prestatie winst hebt.