Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Alain87
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-11-2010
Als ik Bad Company speel op mijn pc dan is mijn ping steeds 999 heel irri, Maar als ik mw2 speel niet dan draait alles super en is er niks aan het handje,

mijn vraag, kan iemand mij vertellen waarom mijn ping zo hoog is zoja wat kan ik er aan doen??

Groetjes,

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

als je er geen last van hebt dan zou ik mijzelf er niet aan storen, er zijn wel vaker ping problemen. Probeer het spel als admin te draaien

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11 22:31
Alain87 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 18:59:
Als ik Bad Company speel op mijn pc dan is mijn ping steeds 999 heel irri, Maar als ik mw2 speel niet dan draait alles super en is er niks aan het handje,

mijn vraag, kan iemand mij vertellen waarom mijn ping zo hoog is zoja wat kan ik er aan doen??

Groetjes,
999 is een indicatie dat de ping niet accuraat meetbaar is, waarschijnlijk heb je een normale ping of lager

Steam

• StgMt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 23:37
BC2 draait toch punkbuster? Dan is dit idd een bug volgens mij bij de server ik heb vaker gezien in cod4. Volgens mij hoef je dan nergens bang voor te zijn. Ik weet niet of je in bc2 ingame ook nog anders je ping kan checken.

• Alain87
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-11-2010
Thanks

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11 19:14

Pykow

Angelo OTR

Draadloos internet misschien ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-11 16:16
Oorzaak is al genoemd, 2 posts boven je.

Verwijderd

brilsmurfffje schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 19:00:
als je er geen last van hebt dan zou ik mijzelf er niet aan storen, er zijn wel vaker ping problemen. Probeer het spel als admin te draaien
Dit moet je probleem oplossen!
Zelfde probleem gehad en daarmee was het verholpen en als het goed is kun je nu oook de ping van de servers niet zien in de lijst.
Pagina: 1