Toon posts:

linksys network monitor probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb hier probleem met wireless network monitor van linksys.

Heb de pc nieuwe XP install gegeven en hij maakt gebruik van een linksys wireless-G usb adapter om op het netwerk te komen.
Ik had de software eerst geinstalleerd en kon opeens 2x paar minuten online en daarna was hij de verbinding weer kwijt, toen heb ik via software alles verwijdert en opnieuw geinstalleerd en nu staat network monitor niet meer in de software lijst maar start wel degelijk op met windows.
Nu gaat die network monitor software eerst proberen te connecten met een andere pc en na paar minuten zoekt hij een wireless acces point en vind die ook, connect ermee zegt hij maar krijgt een 169.x.x.x adress en komt ook totaal niet op internet hierdoor.
Hij vind het netwerk wel hier maar dat is ook alles, ik zie ook geen draadloos netwerk hier bij me internetverbindingen.

Als ik die network monitor software uitschakel kan ik opeens bij me netwerkverbinding wel een draadloos netwerk zien en daar ook mee connecten en is hij na 10 seconden van afsluiten van de network monitor software op internet.

Nu wil ik van die network monitor software af, maar hij staat niet tussen de software lijst en ook niet in de opstart lijst van windows.

Ik wil niet zomaar de map weg gooien of een nieuwe install doen en dan opeens gezeik krijgen dat ik helemaal niet meer op internet kan.

Iemand een suggestie welke driver te pakken voor me adapter zodat alles werkt of een manier op network monitor software van linksys uit te schakelen ?

Ik heb het hier vandaan gedownload, versie 3 :

http://www.linksysbycisco...support/WUSB54GC/download