Windows 7 ADM files

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vavoem
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 16:34
Wie weet hoe het zit met de windows 7 ADM files.

We hebben het domein op 2008/2008R2 DC's draaien en willen Windows 7 als client gaan gebruiken.

Nu zijn we de policy's voor windows 7 aan het inregelen maar missen we windows 7 opties als de navigation pane instellingen en nog wel meer. Het is voornamelijk vista en hoger maar dan wat in de beschrijvingen staat maar windows 7 niet. Dus wat gelijk is aan Vista kan ik instellen maar wat veranderd niet altijd.

De admx files op de server zijn gelijk (datum) aan die van een windows 7 machine dus daar licht het lijkt me niet aan (10-6-2010) De DC's op deze site zijn alleen 2008R2 waaronder de Master DC. Of komen alle Windows 7 settings pas beschikbaar als je native 2008R2 draait?
Of is MS gewoon wat opties vergeten in om via GPO in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nee, jij bent denk ik vergeten om de Windows 7 ADMX templates naar je Central Store te kopieren :)
Dan komen ze vanzelf ook in je GPMC tevoorschijn.

Qua Server OS of Domain level heeft het daar niks mee te maken.
* alt-92 draait een 2003R2/2008Core DC omgeving op native 2003 maar gebruikt wel de CentralStore voor Vista/7 ADMX templates.. geen enkel probleem.

[ Voor 43% gewijzigd door alt-92 op 02-06-2010 16:55 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device