Hallo,
Ik loop tegen een 'fijne' issue aan hier, ik heb in-line javascript staan (html pagina word eerst door applicatie ingevuld waardoor andere mogelijkheden er niet zijn).
ik heb staan
en op het moment zelf
${ENTRY} word overigens door eerder genoemde app vervangen met een waarde
in FF word dit netjes weergegeven, maar in IE word deze document.write compleet genegeerd, ook al zet ik er een andere text in.
Weet iemand een manier om dit ongeval te strikken?
*edit*
om te verduidelijken, wat ik wil bereiken is dat een table row niet word getoond als ${ENTRY} gelijk is aan een van de opgesomde waardes. Ik kan verder niet veel doen aangezien een stukje code herhaald word en accolades '{' en '}' de applicatie laten crashen als ze niet op een regel staan
Ik loop tegen een 'fijne' issue aan hier, ik heb in-line javascript staan (html pagina word eerst door applicatie ingevuld waardoor andere mogelijkheden er niet zijn).
ik heb staan
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
| function canshow(name) { var namelist = new Array("Relevant", "Responsive", "Privileged", "Confidential", "AttorneyReview", "Production", "ToBeDeleted", "Marginalia", "OutsideCounsel", "Remarks", "MarginaliaComment", "PrivilegedReason", "ConfidentialReason"); if ( namelist.indexOf(name) != -1 ) { document.write('</tr><tr class="field-row">'); } else { document.write('<tr class="field-row" height="0px" style="display: none;">'); } } |
en op het moment zelf
HTML:
1
2
3
| <script language="javascript"> canshow("${ENTRY}"); </script> |
${ENTRY} word overigens door eerder genoemde app vervangen met een waarde
in FF word dit netjes weergegeven, maar in IE word deze document.write compleet genegeerd, ook al zet ik er een andere text in.
Weet iemand een manier om dit ongeval te strikken?
*edit*
om te verduidelijken, wat ik wil bereiken is dat een table row niet word getoond als ${ENTRY} gelijk is aan een van de opgesomde waardes. Ik kan verder niet veel doen aangezien een stukje code herhaald word en accolades '{' en '}' de applicatie laten crashen als ze niet op een regel staan
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2010 15:47 ]