--OPGELOST--
Na talloze reboots en power-offs werkt ie nu wel
Goedemiddag hulpvaardige mensen,
Nadat ik mijn computer (alweer 3 jaar oud) vanochtend uit de slaapstand wilde halen, loeiden de fans wel maar gaf hij geen beeld (normaliter gebruik ik slaapstand nooit, alleen aan & uit).
Dit probleem had ik eerder, toen bleek m'n graka vol stof te zitten. deze keer zat er ook wat stof, dat heb ik weggehaald, maar dit gaf hetzelfde resultaat. Daarna heb ik nog de cpu gewisseld en reepjes geheugen geswitched, maar dit werkte ook niet. Toen merkte ik dat het bekende rode lampje even opbrandde toen ik mn pc opnieuw opstartte, dus ik controleerde de pcie-powerkabel. ik heb deze eruit gehaald en teruggestopt, maar ik kreeg wederom nul op het rekest. Heeft iemand tips of suggesties?
Hartelijk dank!
Specs:
Mobo: Gigabyte P35-S3
cpu: Xeon X3220 (don't ask) / reserve-E6750
gpu: Sapphire ATI Radeon X1950XT / 256MB GDDR3 PCI-E
geheugen: Kingston 2x1GB 667
hd: smsung 400gb
psu: antec ea-430 (zat ingebouwd in de antec NSK-6580-kast)
Alexo, vanaf zijn N900
Was ist los:
-Geen beeld na opstarten
-lampje naast pcie-powerkabelingang (mooi scrabblewoord) licht even rood op als ik boot
Wat ik heb geprobeerd:
-Stock koeler (tot twee maal toe) gedemonteerd van graka, schoongemaakt (geblazen) en weer gemonteerd
-pci-e-powerkabel unplugged en weer ingeplugd
-Geheugen geswitched van plaats
-cpu gewisseld
Na talloze reboots en power-offs werkt ie nu wel

Goedemiddag hulpvaardige mensen,
Nadat ik mijn computer (alweer 3 jaar oud) vanochtend uit de slaapstand wilde halen, loeiden de fans wel maar gaf hij geen beeld (normaliter gebruik ik slaapstand nooit, alleen aan & uit).
Dit probleem had ik eerder, toen bleek m'n graka vol stof te zitten. deze keer zat er ook wat stof, dat heb ik weggehaald, maar dit gaf hetzelfde resultaat. Daarna heb ik nog de cpu gewisseld en reepjes geheugen geswitched, maar dit werkte ook niet. Toen merkte ik dat het bekende rode lampje even opbrandde toen ik mn pc opnieuw opstartte, dus ik controleerde de pcie-powerkabel. ik heb deze eruit gehaald en teruggestopt, maar ik kreeg wederom nul op het rekest. Heeft iemand tips of suggesties?
Hartelijk dank!
Specs:
Mobo: Gigabyte P35-S3
cpu: Xeon X3220 (don't ask) / reserve-E6750
gpu: Sapphire ATI Radeon X1950XT / 256MB GDDR3 PCI-E
geheugen: Kingston 2x1GB 667
hd: smsung 400gb
psu: antec ea-430 (zat ingebouwd in de antec NSK-6580-kast)
Alexo, vanaf zijn N900
Was ist los:
-Geen beeld na opstarten
-lampje naast pcie-powerkabelingang (mooi scrabblewoord) licht even rood op als ik boot
Wat ik heb geprobeerd:
-Stock koeler (tot twee maal toe) gedemonteerd van graka, schoongemaakt (geblazen) en weer gemonteerd
-pci-e-powerkabel unplugged en weer ingeplugd
-Geheugen geswitched van plaats
-cpu gewisseld
[ Voor 16% gewijzigd door Alexo op 02-06-2010 16:55 ]
🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB