Geachte redactie een korte doch simpele vraag
Gezien de hoeveelheid "kwaliteit blog's" van de laatste tijd, is het wellicht tijd voor een feature om een blog volledig weg te modden indien het geen blog betreft. Ik doel dan op de volgende blog's
die vandaag maar eens de revue passeren, en zo zijn er nog veel meer
CLBlog: CLB vs Zercom
MittaM's tweakblog: Contract aanbod
Dit is gewoon makkelijk karma scoren, als ik me niet vergis wordt karma toegewezen aan het publiceren van een blog en de hoeveelheid tekst er in de blog staat. Doordat er zoveel blog's geproduceerd worden denk ik dat men het doel een beetje is voorbijgeschoten en dit het 2de GoT wordt. Daarnaast krijg je dus ook dat de Coltrui +1
artikelen voor mensen die niet met dit fenomeen bekend zijn minder gelezen worden. Ook als ik kijk naar mijn eigen blogs zie je toch dat het bereik minder is geworden, (voorheen werd een blog / mijn blog minstens 1000 tot 2000 keer bekeken, nu amper 600 keer) nadat een ieder die een bepaald karma niveau heeft bereikt een blog mag openen.
Dus of blog's wegmodden, of de drempel voor het hebben van een blog verhogen, want dit loopt naar mijn mening de spuigaten uit.
ben benieuwd naar de reacties en de te ondernemen acties
Gezien de hoeveelheid "kwaliteit blog's" van de laatste tijd, is het wellicht tijd voor een feature om een blog volledig weg te modden indien het geen blog betreft. Ik doel dan op de volgende blog's
die vandaag maar eens de revue passeren, en zo zijn er nog veel meer
CLBlog: CLB vs Zercom
MittaM's tweakblog: Contract aanbod
Dit is gewoon makkelijk karma scoren, als ik me niet vergis wordt karma toegewezen aan het publiceren van een blog en de hoeveelheid tekst er in de blog staat. Doordat er zoveel blog's geproduceerd worden denk ik dat men het doel een beetje is voorbijgeschoten en dit het 2de GoT wordt. Daarnaast krijg je dus ook dat de Coltrui +1
Dus of blog's wegmodden, of de drempel voor het hebben van een blog verhogen, want dit loopt naar mijn mening de spuigaten uit.
ben benieuwd naar de reacties en de te ondernemen acties